וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2

מרינקוביץ' (18) ואנדלובו (25) ניצלו הגנה רעה של האורחים, אבל עטר צימק בפנדל (39) וגרסיה איזן בתוך תוספת הזמן

מכבי תל אביב נחלצה הערב (ראשון) מהפסד ראשון בעידן אוסקר גרסיה, כשסיימה ב-2:2 דרמטי את המשחק מול בני יהודה במחזור השני של בית ב' בגביע הטוטו. אחרי הניצחון בדרבי, הקבוצה המסקרנת של הקיץ גילתה חולשה, במיוחד במחצית הראשונה, וחשפה מרכז הגנה כבד ואיטי כשגם החלק הקדמי לא מצליח לייצר מספיק מצבים. מנגד, הזהובים החמיצו הזדמנות לניצחון ראשון במפעל ונהנו בעיקר מיכולת טובה של דינו אנדלובו וננאד מרינקוביץ', שניים שמועמדים לעזיבה בקרוב. בשורה התחתונה, שבועיים לפני פתיחת העונה שתי התל אביביות רחוקות מלהיראות מוכנות.

מכבי תל אביב דווקא פתחה טוב יותר וניתן היה לראות ניצנים של משחק הנעת הכדור שגרסיה רוצה לראות, מרכז שדה רך והגנה כבדה הפכו כל מתפרצת של בני יהודה לקטלנית. אנדלובו ומרינקוביץ' עשו ככל העולה על רוחם כאשר שוב ושוב ראו אבי סטרול (לא בכושר) וקרלוס גרסיה (חלש) את הגב שלהם. שתי מתפרצות בדקות 18 ו-25 הובילו שני שערים קלים לזהובים לפני שאלירן עטר צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-39. המחצית השנייה הייתה חלשה יותר. מכבי תל אביב שוב החזיקה בכדור, אבל לא הצליחה לייצר יותר מדי מצבים ליד השער של דלה איינוגבה עד תוספת הזמן, אז רוברטו קולאוטי החמיץ פנדל, אבל גונסאלו גרסיה דחק פנימה את הכדור החוזר וקבע שוויון.

דינו אנדלובו שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
אומר שלום. דינו אנדלובו/ברני ארדוב

ממבט ראשון, נראה שהפרויקט של גרסיה וג'ורדי קרויף זקוק לעוד מספר שחקני חיזוק, במיוחד בלם וקשר נוסף. המשחק עדיין לא שוטף, התיאום עוד לוקה בחסר והקבוצה לא עושה מספיק דברים יצירתיים בחלק הקדמי. הרכש גונסאלו גרסיה, למרות השער שוב נראה רע, בדיוק כמו בדרבי. בני יהודה, באופן טבעי, מחוברת יותר, אבל קשטן בהחלט צריך להיות מודאג. פדרו גלבאן נראה כבד וללא אנדלובו, שהיה זה המשחק האחרון שלו בקבוצה, ההתקפה תהיה חסרת מחץ. כך שגם המאמן הוותיק צריך לחשוב על חיזוק.

מחצית ראשונה

דקה 8: לוגסי איים על השער ממרחק, הכדור הוסט לקרן.

דקה 9: מיכה חטף כדור עמוק בחלק המגרש של הזהובים ומצא את לוגסי בפינה הימנית של הרחבה, הקשר בעט כדור שפגע בשחקן הגנה ויצא לקרן.

דקה 12: מכבי תל אביב ממשיכה להתקרב. עטר הגביה משמאל, גרסיה נגח מתיבת החמש והכדור פגע בקרקע ועלה מעל השער.

דקה 18: גול! הזהובים כובשים בהזדמנות הראשונה שלהם. אנדלובו הוביל מתפרצת ומצא את מרינקוביץ' שפרץ באין מפריע, הטעה את קרלוס גרסיה ושלח מ-18 מטרים ברגל שמאל כדור לרשת הגבוהה של ברק לוי. 0:1 לבני יהודה

דקה 25: גול! עוד מתפרצת קטלנית של הזהובים. אנדלובו שעט לבדו מול ברק לוי, כאשר גרסיה וסטרול לא מצליחים לעצור אותו, והפקיץ מעל השוער פנימה. 0:2.

דקה 26: ייני הגביה מימין, לוגסי המשיך בבעיטת יעף ואיינוגבה רשם הצלה אקרובקטית.

דקה 28: שוב הגנת מכבי תל אביב נפרצת. עגייב מצא עצמו חופשי בתוך הרחבה, עבר את לוי, אבל מזווית קשה לא הצליח לכבוש.

דקה 33: עטר הוכשל 18 מטרים אלכסונית מהשער. גונסאלו גרסיה סובב את הכדור החופשי מעל השער.

דקה 36: דאבור הסתדר עם גל כהן וחדד ברחבה, אבל הכדור השטוח שלו חלף ליד הקורה.

דקה 39: גול! התקפה נהדרת של הכחולים הסתיימה עם שריקה מוצדקת לפנדל. מיכה מצא את גרסיה שהמשיך בעקב לדאבור, וזה הוכשל ברחבה על ידי חדד. עטר בעט מצוין וכבש. 2:1

דקה 45: גלבאן הרים קרן מימין, גל כהן התרומם מעל קרלוס גרסיה ונגח לידיים של ברק לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מחצית שנייה

דקה 48: איינוגבה השמיט כדור קרן בתוך הרחבה, לוגסי מצא עצמו במצב נוח, אבל בעט על גופו של אבו זייד.

דקה 49: שוב לוגסי במרכז העניינים עם בעיטה ממרחק, איינוגבה הדף לא טוב וההגנה הרחיקה.

דקה 60: מרינקוביץ' שחרר אלכסונית מ-20 מטרים, לוי ירד טוב וקלט.

דקה 76: נחום השאיר כדור לאיבשקביצ'יוס ששחרר בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה ובמזל התגלגל ליד הקורה.

דקה 86: גונסאלו גרסיה בעט מ-25 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 90+5: גול! חדד הכשיל את זיו ברחבה וגרינפלד שרק לפנדל מוצדק. קולאוטי בעט, איינוגבה הדף, קולאוטי הגיע לכדור החוזר ובעט כדור קשתי אותו דחק גונסאלו גרסיה מהקו. 2:2 דרמטי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב (ניר נחום, 69), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו (שלו מנשה, 77).

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, שרן ייני, קרלוס גרסיה (רחמים צ'קול, 46), אבי סטרול, יואב זיו, משה לוגסי (מהראן ראדי, 55), גל אלברמן, דור מיכה (בן בן יאיר, 55), מואנס דאבור (רוברטו קולאוטי, 73), גונסאלו גרסיה, אלירן עטר (גאל מרגוליס, 65).

בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully