וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו אנדלובו: "רציתי להעניק לאוהדים ניצחון"

החלוץ נפרד מבני יהודה ונותר מאוכזב בסיום התיקו 2:2 מול מכבי תל אביב. החלוץ הניגרי סיבי גוואר צפוי לחתום ולהחליפו

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

צפו בתגובות של בני יהודה לאחר המשחק מול מכבי תל אביב

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

בני יהודה הצליחה לשמוט אמש יתרון מבטיח של 0:2 במחצית הראשונה וסיימה בתיקו 2:2 את המשחק נגד מכבי תל אביב, במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. הזהובים נראו טוב מאוד במחצית הראשונה וסיימה בתיקו 2:2 את המשחק נגד מכבי תל אביב, במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. הזהובים נראו טוב מאוד במחצית הראשונה ואחרי צמד מהיר של דינו אנדלובו וננאד מרינקוביץ', נראה היה שהקבוצה הצליחה לשכוח את התבוסה 4:1 בסלוניקי ביום חמישי שעבר. בסופו של דבר ספגו שחקניו של דרור קשטן, צמד שערים שהגיעו מפנדל של אלירן עטר ושער נוסף של גונסאלו גרסיה בדקה ה-95, שלאחריו נראה השוער דלה איינוגבה כשהוא זועם ועצבני על שחקני ההגנה שלו, שלא הגיעו לריבאונד, אחרי שהדף פנדל מרגליו של רוברטו קולאוטי.

החלוץ דינו אנדלובו, לו זה היה משחק אחרון במדי הזהובים, נראה שפוף בסיום המשחק והוסיף: "התוצאה מאוד מאכזבת, במשחק דרבי קשה שעוד הובלנו. את הפנדל האחרון היה לי מאוד קשה לקבל ולכל השחקנים, אז אני פגוע. אם זה היה המשחק האחרון שלי, אז היה לי חשוב להקדיש ניצחון לאוהדים, נלחמתי והיה חשוב להשאיר חותם ושיזכרו אותי".
החלוץ הדרום אפריקני התייחס גם למעבר למכבי חיפה: "אני קצת באפילה עכשיו לגבי מכבי חיפה אני מקווה שהכל ייסגר בקרוב. אבל אני רוצה להגיד תודה לקהל, לשחקנים ולכולם ובמיוחד למשה דמאיו שהוא כמו אבא בשבילי מהרגע שאבא שלי נפטר".

בבני יהודה ממתינים לבואו של החלוץ הניגרי סיבי גוואר, שצפוי להיות מחליפו של דינו אנדלובו, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. גוואר נמצא במחנה אימון של נבחרתו ועל פי התכנון צפוי להגיע בתחילת השבוע הבא. "אכזבה גדולה, הובלנו כל המשחק, קיבלנו גולים משני פנדלים ואני לא זוכר איזה שהם מצבים שהם הגיעו אליהם", אמר המגן איציק עזוז בסיום.

"לא משחק גדול שלנו, אבל מבחינת עמידה היינו בסדר. יש עומס, אבל זה לא תירוץ, אי אפשר גם להתעלם ממזג האויר שמאוד קשה לשחק בו, היה חם מאוד. אין תירוצים, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה וחבל מאוד, אנחנו עם הראש קדימה יש לנו עוד משחק בגביע הטוטו ואנחנו רוצים לנצח אותו ולעבור שלב וגם כמובן הליגה בפתח".

עזוז התייחס להדחה הכואבת מהליגה האירופית והוסיף: "זה כואב, היו מאיתנו ציפיות לעשות עליית מדרגה ואולי אפילו להגיע לשלב הבתים, אבל זה לא קרה. אומנם הדיחה אותנו קבוצה מאוד טובה. זה נגמר ועבר, אנו לא בוכים על חלב שנשפך יש לנו עוד דרך ארוכה, הראש קדימה רוצים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully