וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: כיאל עלה, רפאלוב בחוץ

סלטיק השלימה ניצחון כפול על HJK הלסינקי, רבע שעה לקשר. רפאלוב בישל, אבל ברוז' הודחה אחרי 3:2 מול פ.צ קופנהאגן

מלבד משחקה של עירוני קרית שמונה בבאקו (2:2), התקיימו שאר משחקי הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. שני ישראלים נוספים נטלו חלק במשחקים ורק אחד מהם סיים את הערב מחייך. סלטיק של בירם כיאל ניצחה בפינלנד 0:2 את HJK הלסינקי והשלימה 1:4 בסיכום שני המשחקים. הקשר הישראלי נכנס כמחליף לרבע השעה האחרונה וקיבל כרטיס צהוב. ג'ו לדלי (67) וגאורגיוס סמראס (86) כבשו. האלופה הסקוטית תוכל לפגוש את הקריה בשלב הפלייאוף.

ערב עגום חוותה קלאב ברוז', במסלול לקבוצות לא אלופות. הקבוצה הבלגית הפסידה בבית 3:2 במשחק הבית מול פ.צ קופנהאגן והודחה אחרי ה-0:0 מהמשחק הראשון בדנמרק. ליאור רפאלוב בישל את השער הראשון לג'ורדי הספרדי בדקה ה=24. ניקולאי יורגנסן איזן בדקה ה-61, אבל ואדיס אוג'יג'ה החזיר לברוז' את היתרון אחרי חמש דקות. הדרמה נמשכה עם שער שוויון של כריסטיאן בולאניוס הקוסטה ריקני בדקה ה-78 ובתוספת הזמן, כשברוז' לחצה להשיג שער ניצחון, סזאר סנטין הברזילאי עקץ במתרפצת ושלח את רפאלוב (הוחלף בדקה ה-90) וחבריו לפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית.

הפתעה התרחשה בבלגרד שם אלופת קפריסין, א.א.ל לימסול, גברה 0:1 על פרטיזן והשלימה ניצחון כפול אחרי שגברה על האלופה הסרבית באותה תוצאה בשבוע שעבר. דוסה ג'וניור כבש את שער הניצחון בדקה ה-23.

שאר המשחקים:

דודלאנז' - מאריבור 1:0 (5:1 בסיכום שני המשחקים)
הלסינגבורג - שלאסק וורוצלאב 1:3 (1:6)
סלובן ליברץ - קלוז' 2:1 (3:1)
באזל - מולדה 1:1 (1:2)
ואסלוי - פנרבחצ'ה 4:1 (5:2)
דינמו זאגרב - שריף 0:4 (0:5)
פנאתינייקוס - מאת'רוול 0:3 (0:5)
אקרנאס - אנדלרכט 6:0 (11:0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully