וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "כרגע מכבי תל אביב היא ההצעה היחידה שלי"

השוער הניגרי הודה שליל מנהלת משא ומתן עם הצהובים אך הכחיש שהושג סיכום: "אם תהיה הצעה אחרת אקח אותה"

ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה ממשיכים בחיפושים אחר שוער זר לחיזוק הקבוצה, ובימים האחרונים עלה שוב שמו של וינסנט אניימה כמועמד להגיע למכבי תל אביב. השוער הניגרי שחתום על חוזה לשלוש עונות נוספות בליל הצרפתית לא פסל את האפשרות שיגיע בסופו של דבר לישראל ואמר היום לוואלה! ספורט: "אני לא יודע מה פורסם אצלכם בתקשורת, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. ישנה אפשרות שאגיע למכבי תל אביב, המאמן שלי בליל אמר לי שזה עדיף עבורי למצוא קבוצה שבה אוכל לשחק, כי ישבתי שנה שלמה על הספסל ולא שיחקתי. אני יודע שמכבי תל אביב התעניינה בי ושהם במשא ומתן עם אנשי ליל. שום דבר עדיין לא סגור ולא הודיעו לי כלום, הסוכן שלי מטפל בכל העניינים".

אניימה אמר כי בשלב זה מדברים בין המועדונים על אפשרות השאלה לעונה אחת: "כרגע מדובר על כך שמכבי תשאיל אותי לעונה אחת ואז אני אמור לחזור לצרפת. אני עדין לא יודע אם יש הסכם בין הקבוצות. שיחקתי עבור הפועל תל אביב וכרגע אני בסיטואציה שבה לא שיחקתי שנה שלמה. כרגע האופציה היחידה שיש לי היא להגיע למכבי ת"א. לא היו שום הצעות אחרות לאורך הקיץ הזה. מה אני יכול לעשות ? בדקנו בכל מקום, שום שוער לא זז והשוק של השוערים די קפוא. אם המועדונים יגיעו להסכם אז אני מניח שמיד לאחר מכן אני אגיע לישראל. כרגע אין שום סיכום ואני עדין לא בדרך. נחכה ונראה בימים הקרובים. אני משאיר לסוכן שלי ולקבוצה שלי לטפל בעניינים האלה".

אניימה נשאל האם סוכנו ממשיך לחפש עבורו קבוצות נוספות והשיב: "אם תהיה הצעה אחרת אני אקח אותה, אבל כרגע ההצעה היחידה היא ממכבי תל אביב. כמובן שאם אמצא חוזה למספר שנים במקום אחר אני אחתום במיידית, אבל כרגע זה קשה עבורי למצוא קבוצה כי לא שיחקתי שנה שלמה. אני עדיין בצרפת ולא יודע מה יהיה".

בנוסף לאניימה נמצאים ברשימת המועמדים גם השוער הצ'יליאני קלאודיו בראבו ושוער נבחרת יוון מיכאליס סיפאקיס שכבר קיבלו פנייה רשמית מהצהובים. השוער גיא חיימוב שצפוי לפתוח הערב בין הקורות בדרבי מול הפועל תל אביב, ממתין לקבל הודעה רשמית מהמועדון על מעברו לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, כאשר רוב פרטי העיסקה כבר סגורים כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חיימוב, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, יעבור בהשאלה לקבוצתו של רן בן שמעון.

הערב: הדרבי התל אביבי פותח את העונה (20:45, 5+ לייב)

איזי שירצקי זועם על הסיכום של הצהובים עם איתן טיבי

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully