וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי ת"א: אוהדים נגד ספרדים

שתי הקבוצות המרתקות יוצאות לדרך בגביע הטוטו (20:45, 5+ לייב). חיימוב יפתח בשער הצהובים, אטצזיאנוב אצל האדומים

ברני ארדוב

צפו במסיבת העיתונאים של רוברטו קולאוטי לקראת הדרבי

בכורה לחיימוביץ' ובן חיים בדרבי

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת הדרבי התל אביבי הגדול בגביע הטוטו (ראשון, 20:45, שידור חי בספורט 5+ לייב). לאימון המסכם שנערך הערב (שבת) הגיעו הבעלים חיים רמון ומשה תאומים ועודדו את השחקנים.

המאמן ניצן שירזי ייאלץ להסתדר ללא שי אבוטבול ורועי גורדנה הפצועים וללא אביחי ידין וטוטו תמוז, שלא אמורים להמשיך בקבוצה. שירזי תרגל את ארתור אטצזיאנוב הצעיר ואת נוסא איגייבור בקישור במקום השניים. זאב חיימוביץ' וטל בן חיים יערכו את הופעת הבכורה שלהם בקבוצה.

נשים וילדים מתחת לגיל 14 שיגיעו בחולצות אדומות יוכלו להיכנס חינם לשער 4 באצטדיון מלאי המקומות לשער זה מוגבל ולכן מומלץ להגיע כשעתיים לפני שריקת הפתיחה בכדי להבטיח מקום ביציע האדום. בנוסף, משטרת ר"ג מסרה כי תיאסר הכנסת טרופיות ומגאפונים וכי בכניסות ייערכו בדיקות ביטחוניות מקיפות וגם כאן ההמלצה היא להגיע מוקדם ובתחבורה ציבורית. בנוסף ל-6,500 המינויים שכבר נמכרו לאוהדי הפועל, עוד כ-3,000 כרטיסים נמכרו והצפי הוא ל-12,000 צופים לפחות שיגיעו לאצטדיון.

ההרכב המשוער: אפולה אדל, נעאל חוטבא, זאב חיימוביץ', וואליד באדיר, יגאל אנטבי, ארתור אטצזיאנוב, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טל בן חיים, ויקטור מרעי, עומר דמארי.

דיווח: ווסטהאם הציעה 1.5 מיליון ליש"ט על קונאטה

מוסא קונאטה עושה חיל במשחקים האולימפיים. חלוץ מכבי תל אביב מוליך את טבלת מלך השערים עם ארבעה כיבושים ומצטיין בשורות נבחרתו, סנגל, שהעפילה לרבע גמר הטורניר. במועדון כבר התקבלה החלטה עקרונית למכור את קונאטה בסיום האולימפיאדה וכעת נראה שבמכבי יגזרו קופון גדול על החלוץ הצעיר. בתקשורת האנגלית דווח היום (שבת) ואתמול שווסטהאם הציעה למכבי תל אביב סכום של כמיליון וחצי ליש"ט (כ-9 מיליון שקל) עבור כרטיסו של קונאטה, כאשר החלוץ אמור להשתכר בלונדון כ-80 אלף ליש"ט לחודש. הכוכב הסנגלי עצמו נתון תחת מעקב של עשרות סוכנים וסקאוטים מרחבי היבשת ובמכבי מתכוונים להמתין להצעה שתכניס את הסכום הגבוה ביותר לקופת המועדון.

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון הטקטי המסכם לקראת הדרבי במסגרת מחזור הפתיחה בגביע הטוטו. בצוות המקצועי החליטו לסגור את האימון בפני התקשורת וגם בפני האוהדים, כשהמאמן אוסקר גרסיה לא תירגל הבוקר את ההרכב הפותח וגם השחקנים עצמם לא יודעים עדיין מי מהם יעלה ב-11 ומי לא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קבעו ג'ורדי קרויף וגרסיה אימון בוקר גם למחר, כאשר לאחר האימון תצא הקבוצה לבית מלון ותשהה בו עד ליציאה לאצטדיון.

אגב קרויף, המנהל הספורטיבי התראיין למגזין "פוטבול אינטרנשיונל" בארצו וסיפר: "החתמנו את גונסאלו גרסיה ואת קרלוס גרסיה ואני מצפה לראות מכבי תל אביב חדשה וחזקה יותר. העבודה במכבי שונה מזו שהיתה לי בקפריסין בשנתיים האחרונות. יש כאן הרבה חוקים נוקשים. זה דבר טוב, אבל מצריך הרבה עבודה. בשבילי זה גם תהליך למידה טוב".

השוער גיא חיימוב שצפוי לפתוח מחר בין הקורות, ממתין לקבל הודעה רשמית מהמועדון על מעברו לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, כאשר רוב פרטי העיסקה כבר סגורים. חיימוב, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, יעבור בהשאלה לקבוצתו של רן בן שמעון, כאשר במקביל צפוי לנחות בקרוב שוער זר חדש בקרית שלום. בין המועמדים המובילים נמצאים השוער הצ'יליאני קלאודיו בראבו ושוער נבחרת יוון מיכאליס סיפאקיס, שכבר קיבלו פניות רשמיות מהמועדון.

בלם הרכש החדש איתן טיבי שסיכם את תנאיו במועדון, טרם חתם על חוזהו באופן רשמי. טיבי לא נטל חלק באימון היום וחוזהו טרם הועבר בבקרת התקציבים כך שהוא לא צפוי להיכלל מחר בסגל למשחק.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully