וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחוק מעבודה

מדור הקליפים מציג את הפאדיחות הגדולות של רשת NBC, הפאשלה החדשה של בוריס ג'ונסון והראיונות הלא ממש מוצלחים של ריאן לוכטה

חובבי המים ייפרדו היום (שבת) לשלום מהבריכה האולימפית (וכן, גם ממשה גרטל), כשתחרויות הבריכה יגיעו לסיומן. ריאן לוכטה אולי קיווה להשיג קצת יותר בלונדון 2012, אבל דבר אחד בטוח: הוא שחיין הרבה יותר ממרואיין...

צילום ספורט נשמע כמו עבודה נפלאה, אך בתוך כל הלחץ של האולימפיאדה צריך לזכור הרבה מאוד דברים. זה לא קל כפי שזה נשמע. צריך לעשות המון פעולות כדי להשיג את השוט המושלם. נניח, להוריד את העדשה:

אבל היי, זה יכול לקרות לכולם. אפילו אם קוראים לך קובי בריאנט, ובאת לראות ולצלם קצת במשחק חצי הגמר ההיסטורי של רוג'ר פדרר. גם הגדולים ביותר צריכים קצת עזרה מדי פעם...

כבר עבר שבוע מפתיחת האולימפיאדה, ונזכרנו שלא הראנו לכם את הקטע המצוין הזה, מהתכנית של עלי ג'י, לפני כל טירוף בוראט וברונו והדיקטטור. פשוט גדול:

שלשום הראנו לכם את ראש עיריית לונדון בוריס ג'ונסון נתקע על אומגה ומביך את עצמו. אתמול הוא שוב עשה מעצמו צחוק, הפעם כאשר צפה עם כמה חיילים בתחרות החתירה האולימפית ולא ממש הבין היכן נמצא קו הסיום:

אלא שאם בפאדיחות עסקינן, הרי שאין גוף שעושה מעצמו צחוק יותר מרשת NBC. ענקית התקשורת האמריקאית מתעקשת לקלקל לצופיה את חווית הצפיה באולימפיאדה בשלל דרכים שונות. מיד נגיע לצורה בה ג'ון סטיוארט החליט לטפל בהם, אך עוד קודם לכן, שימו לב לדבר הבא. רגע אחרי שגבריאל דגלאס הנפלאה הפכה למתעמלת השחורה הראשונה בהיסטוריה שזוכה במדליית הזהב, בחרו ב-NBC לשדר את הפרסומת הבאה. לא משהו, אה?

אחד הדברים האהובים על NBC בימים האחרונים הוא לגלות לצופיהם את תוצאת תחרות כזו או אחרת, ובכך לקלקל להם את הצפיה בשידור הדחוי. הנה מה שהיה לג'ון סטיוארט להגיד על זה בדיילי שואו שלו:

ונסיים עם עוד ענף שלא הגיע לאולימפיאדה: שינה.

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully