וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד ההצלחה של מייקל פלפס

מדור הקליפים היומי עם הצצה דמיונית על הדיאטה של השחיין האגדי, וגם: כיצד מזהים כשרונות בהתעמלות? ולמה ענה הפרשן האירי לטלפון בשידור חי?

אין ספק שאחת הגיבורות הגדולות של אירועי אמש (חמישי) באולימפיאדת לונדון 2012 היתה גבריאל דגלאס. המתעמלת האמריקאית בת ה-16 הפכה לאלופה השחורה הראשונה בתולדות הענף, וסיפורה מאוד, מאוד מעניין. כך היא נראתה ונשמעה בכתבת פרופיל שעשו עליה לפני כשנה:

לפני יומיים הבאנו לכם את ההצגה של נבחרת ארצות הברית בכדורסל דרך קוביות הלגו. הפעם הגיע הזמן לגמר ההתעמלות הקבוצתית, וגם בו, למי ששכח, ניצחו גבי דגאלס וארצות הברית:

ואם בהתעמלות עסקינן, הרי שהקטע הסאטירי הבא מגיע אלינו מאתר Funny Or Die, ומראה כיצד מגלים כשרונות צעירים בענף התובעני הזה:

היסטוריה תיעשה היום בספורט בערב הסעודית, כאשר הג'ודוקא ווידן שהרקאני תעלה למזרן בשעות הצהריים. אם העובדה שמדובר בפעם הראשונה שהמשלחת הסעודית שולחת אישה (שתיים, אפילו) למשחקים האולימפיים לא מספיקה, הרי ששהרקאני קיבלה אישור מיוחד מהוועד האולימפי להתחרות עם כיסוי הראש המסורתי - החיג'אב. הג'ודוקא כבר אמרה בעבר שאם לא תקבל את האישור, תפרוש מהמשחקים. הנה כתבה מרתקת בנושא:

ומכאן לקטעים קצת יותר קלים. האנה קרייג, חותרת הקאנו האירית, הגישה ערעור על דבר מה לפני יומיים. בטלוויזיה המקומית עקבו בעניין וכססו ציפורניים, ואז, רגע לפני קבלת ההחלטה, התקשר מאמנה של קרייג לאולפן כדי לשאול את הפרשן, מייקל ליסטר, מה דעתו. מסתבר שלא רק אצלנו עונים לפלאפונים בשידור חי:

לפני כמה שנים חשף מייקל פלפס כי הוא פועל על פי דיאטה מאוד ייחודית, במהלכה הוא צורך כ-12,000 קלוריות ביום (הלוואי עלינו). אז איך מגיעים לסכום כל כך גבוה? ובכן...

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully