וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחולדאי זה לא היה קורה

ראש העיר של לונדון נתקע על אומגה, תופעת הקטילות על גרטל עולה דרגה, ניימאר פגש את המעריץ הכי צעיר שלו ונבחרת ההתעמלות האמריקאית קיבלה שיר קורע. מדור הקליפים היומי מפרגן גם לקופץ במוט המבוגר בתבל

אחד הנושאים החמים ביותר על סדר היום האולימפי בימים האחרונים הוא סקנדל הבדמינגטון בטורניר הנשים. למי שעדיין לא ממש הבין מה הלך שם, הנה ההסבר הפשוט ביותר:

האופנה האחרונה של צופי ישראל היא להקניט את משה גרטל, על ידי שליחת שאלות מצופים פיקטיביים. וכך אבי רון, שמחה ריף, מהראן ראדי, ברי צקלה וראובן עובד שאלו שאלות קשות ונוקבות, וגרטל ובוקי ענו.

הקטע הבא הוא אמנם לא סקנדל באותו קנה מידה, והוא אפילו בן כמה ימים, אבל הרגשנו רע שלא הבאנו לכם אותו בתחילת השבוע: התכנית האמריקאית 'טודיי שואו' דיברה עם כמה אנשים פשוטים מהרחוב הלונדוני כדי לשמוע מה דעתם על טקס הפתיחה. אחד המתראיינים היה המתארגף איוונדר הוליפילד, אלא שאף אחד ממש לא שם לב לזה. אז הנה, אחד המתאגרפים הידועים אי פעם, כמו אחרון העוברים ושבים ברחוב:

לניימאר יש מיליוני אוהדים בעולם, אבל כנראה שהילד הבריטי החמוד הזה הוא הצעיר שבהם. אתמול הוא אפילו זכה לפגוש את האליל שלו:

נדמה כאילו באולימפיאדה הזו, ענף ההתעמלות מקבל הרבה יותר חשיפה מבעבר. אם לשפוט על פי השיר המשעשע הבא, מסתבר שגם הנבחרת האמריקאית מאוד, מאוד פופולארית בארצות הברית:

בוריס ג'ונסון, ראש עיריית לונדון, החליט להפגין מעט רוח אולימפית כשעשה דרכו לפארק האולימפי ועלה על האומגה. זה לא נגמר טוב:

לקראת סיום, הנה אחד הפרסומות הטובות ביותר לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון. היא מגיעה אלינו מקנדה, ובאה לפאר משקה אנרגיה כלשהו:

ונסיים עם הקטע הנפלא הזה, של קופץ במוט בן 90 בשם וויליאם בל. הילד החזיק כבר בשיאי העולם בקבוצות הגילאים 75-79, 80-84 ו-85-89, וכעת הוא עומד בפני המבחן הכי גדול שלו: שבירת שיא העולם לגילאים 90-94. כמובן שזה הצליח, ובגדול:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully