וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נעשתה פנייה לשוער מיכאליס סיפאקיס

אחרי בראבו, הצהובים פנו גם לשוער נבחרת יוון, שאמר: "מכבי זו אופציה, אבדוק קודם בצרפת וגרמניה". חיימוב בהמתנה

במכבי תל אביב מגבירים את המאמץ לצרף שוער זר חדש לקבוצה. בנוסף לשוער הצ'יליאני קלאודיו בראבו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נעשתה פנייה גם לשוער נבחרת יוון, מיכאליס סיפאקיס, שסיים את חוזהו באריס סלוניקי היוונית.

סיפאקיס שנמצא בימים אלה ביוון אישר לוואלה! ספורט כי קיבל פנייה מהצהובים: "הסוכן שלי מטפל בכל ההצעות. כרגע הסוכן שלי בודק כל מיני הצעות בליגה הגרמנית ובליגה הצרפתית. אכן קיבלתי הצעה ממכבי תל אביב, אבל בשלב זה אני מעדיף לבדוק קודם את האופציות בגרמניה וצרפת. אם הדברים שם לא יסתדרו, הכל יכול להיות ואולי גם מכבי תהיה על הפרק". גם שמו של השוער הניגרי וינסנט אניימה עלה על הפרק, אולם בשלב זה הסבירות שיגיע, נמוכה מאוד.

מי שממתין להתפתחויות בגזרת השוער הזר, הוא שוער הקבוצה גיא חיימוב, שצפוי לעבור לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חיימוב אמור לקבל הבהרות מהצוות המקצועי לגבי עתידו וסביר להניח שבקרוב מאוד, תושלם העברתו לקבוצה של רן בן שמעון בקפריסין.

בצוות המקצועי צפויים להודיע בימים הקרובים למספר שחקנים, כי הם משוחררים מהסגל ורשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה. הקשר האריס מדוניאנין שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של קרויף וגרסיה, ממשיך להתאמן יחד עם ברק יצחקי והמגן אלירן ג'ורג', באימונים אישיים בקרית שלום ובשעות נפרדות מאימוני סגל הקבוצה.

הבוקר קיימה הקבוצה אימון נוסף לקראת הדרבי התל אביבי, במסגרת גביע הטוטו ביום ראשון. הקשר גונסאלו גרסיה שסובל מכאבים בצווארו, קיבל טיפולים ולא התאמן. האוהדים הצהובים רכשו עד כה כ-2,500 כרטיסים לדרבי גביע הטוטו, מתוך 6,500 שהועמדו עבורם למכירה. אוהדי מכבי ישבו ביציעים 11-12 באצטדיון רמת גן, בו יתקיים המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully