וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גיששה אצל שוער צ'ילה קלאודיו בראבו

הצהובים בודקים את האפשרות להנחית את השוער, שמשחק בסוסיאדד. דיווח: מנצ'סטר סיטי וניוקאסל מעוניינות בקונאטה

האם מכבי תל אביב עומדת להנחית בישראל שוער בכיר? לוואלה! ספורט נודע שהצהובים גיששו לאחרונה אצל שוער נבחרת צ'ילה, קלאודיו בראבו, 29, שמשחק בריאל סוסיאדד הספרדית מאז 2006, ובדקו את האפשרות להנחית אותו בקרית שלום. לבראבו יש 62 הופעות בינלאומיות במדי הנבחרת ובשנים האחרונות הוא גם משמש כקפטן של הלה-רוחה.

בראבו סבל לאחרונה מפציעה קלה, מה שאפשר לשוער המשנה של סוסיאדד, אניאוט זוביקראי, לצבור דקות משחק רבות במשחקי ההכנה. זוביקראי הרשים וזכה למחמאות רבות על יכולתו, ולא מן הנמנע שהמאמן הצרפתי פיליפ מונטנייה יהיה מוכן לשים בו את מבטחו בעונה הקרובה. חשוב לציין שאם ריאל סוסיאדד תשחרר את בראבו, היא תחסוך כסף רב ממשכורתו, שכן הוא נחשב לאחד מהשחקנים הבכירים והמרוויחים ביותר במועדון. כידוע, מועדונים רבים בספרד נפגעו מהמשבר הכלכלי החמור במדינה.

כזכור, בוואלה! ספורט כבר פורסם שמכבי תל אביב רוצה להחתים שוער זר על חשבון גיא חיימוב, שמבוקש בלרנקה הקפריסאית אותה מאמן רן בן שמעון. המנהל הספורטיבי של הצהובים ג'ורדי קרויף כבר שוחח עם סוכנו של השוער, ובימים האחרונים מתנהל משא ומתן בין הצדדים.

בדיילי מייל מדווח היום כי חלוץ מכבי תל אביב מוסא קונאטה מחוזר על ידי מספר קבוצות באנגליה. שם מדווח כי ווסטהאם הייתה הקבוצה הראשונה שחשקה בחלוץ הסנגלי, שכבש כבר שלושה במשחקים האולימפיים, ואליה הצטרפו גם ניוקאסל ומנצ'סטר סיטי שמגלות עניין בקונאטה.

למרות שיש כאלה במכבי שחושבים שהוא צריך להישאר בסגל עונה נוספת, הולכים וגדלים הסיכויים שהחלוץ יעשה את דרכו בקרוב למועדון אחר באירופה כאשר הסכום המשוער שייכנס לקופת המועדון נע סביב המיליון יורו וחצי. בכל מקרה בהנהלת הקבוצה לא יעשו דבר, לפחות עד שקונאטה יסיים את חלקו במשחקים האולימפיים.

הקבוצה ערכה הערב אימון ראשון מאז חזרה ממחנה האימון בספרד. הצהובים פתחו למעשה בהכנות לקראת משחקם הרשמי הראשון העונה, ביום ראשון הבא, נגד הפועל תל אביב במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. למעט אורי כהן הפצוע וריף פרץ שנטש את האימון בשל מתיחה, נטלו כל שחקני הסגל חלק באימון. במהלך השבועות הקרובים צפוי המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לדלל במעט את הסגל, כאשר מספר שחקנים צפויים לקבל הודעה כי הם משוחררים ורשאים לנהל מגעים עם מועדונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully