וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב: "מסכמים מחנה מצוין, קשה באימונים קל בקרב"

27.7.2012 / 13:22

מכבי תל אביב מסכמת מחנה אימון חיובי, השוער מחכה להחלטה בעניינו. גונסאלו גרסיה: "כולם מסתגלים לרעיונות החדשים"

אתר רשמי

צפו באימון מכבי תל אביב בספרד באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון שלמעשה סיים עבורה את המחנה בלה מאנגה. הקבוצה תטוס היום מאליקאנטה למדריד ומשם בטיסת המשך לישראל, כאשר היא צפויה להגיע ארצה בשבת לפנות בוקר. משחקה הבא של הקבוצה יתקיים במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו, כשתתארח בדרבי מול הפועל תל אביב באיצטדיון רמת גן.

אמש גברו הצהובים 0:1 על ריאל מורסיה מהליגה השנייה בספרד, במה שתיארו בקבוצה כ"מבחן הכוח הרציני ביותר מאז החלו האימונים". בקרב הצוות המקצועי והן בקרב השחקנים הוכתר המחנה בהצלחה גדולה, כאשר מלבד אימוני הכושר הקשים, עבדו בצוות המקצועי גם על החלק הטקטי. גם מאזן השערים 0:16 בשלושת משחקי המבחן מול יריבות ספרדיות הוסיף למצב הרוח הטוב בקבוצה.

"מסכמים מחנה מצוין", כתב הבוקר השוער גיא חיימוב בדף הפייסבוק שלו. "קשה באימונים קל בקרב, ואני מחכה כבר לפתוח את העונה". חיימוב היה המצטיין אמש בניצחון על מורסיה, ועל אף שהשוער סיכם עקרונית את תנאיו בלרנקה הקפריסאית, הוא ממתין כעת להתפתחויות בכל הנוגע להבאת שוער זר למכבי תל אביב, דבר שיאפשר את מעברו לקבוצה של המאמן רן בן שמעון.

גל אלברמן אמר לאתר הרשמי ש"אני שמח שניצחנו, ותמיד כיף לנצח, למרות שהדגש פחות על התוצאה ויותר על האספקט הטקטי והפיזי. אנחנו עם הפנים קדימה למשחקי גביע הטוטו".

"להתחיל עם ניצחון על קבוצה כזו, זה טוב למוטיבציה ומוסיף לקבוצה מבחינה מנטלית", אמר קשר הרכש גונסאלו גרסיה לעמוד הרשמי של הקבוצה בגוגל פלוס, "כולם מדברים על כך שמחנה האימונים יותר קשה והרבה יותר אינטנסיבי, אבל אני חושב שכולם הסתגלו בצורה טובה מאוד לרעיונות החדשים וכולם משתפרים מאוד לאורך הזמן וזה מה שחשוב".

רוסלן ברסקי הצעיר, שעלה מקבוצת הנוער ומשתלב אט אט בקבוצה הבוגרת הוסיף: "ריאל מורסיה זו קבוצה חזקה, שנלחמת כל שנה על עלייה לליגה הראשונה בספרד. זה היה משחק הכנה מצוין לקראת פתיחת העונה. לפני שהגענו למחנה האימונים, לא ידענו כל כך מה קורה ולא ממש הכרנו את המאמנים. עכשיו אפשר להגיד שהקבוצה התגבשה מאוד וכולם מכירים אחד את השני ואפשר לראות את זה גם על המגרש".

בשבוע הקרוב צפויים בצוות המקצועי לקבל החלטות לגבי שחרור מספר שחקנים מהסגל הרחב ולהשאילם לקבוצות אחרות. בגזרת הרכש ממשיכים החיפושים אחר שוער זר, כאשר לאחרונה חודשו שוב המגעים עם הבלם טל בן חיים שנמצא חזק על הכוונת של הצוות המקצועי.

בקבוצה הביעו סיפוק מהשער שכבש מוסא קונאטה לזכות סנגל, ב-1:1 נגד בריטניה בפתיחת המשחקים האולימפיים. במכבי מודעים לעובדה שקונאטה נתון למעקב של סוכנים וקבוצות רבות ברחבי אירופה, ומקווים שהחלוץ הצעיר ימשיך לגלות כושר טוב במהלך הטורניר, דבר שיעלה את ערכו בצורה משמעותית, לקראת מכירה עתידית שתכניס כסף רב לקופת המועדון.

השבוע הורגשה בקבוצה תנועה ערה בכל הנוגע לרכישת מנויים, כאשר בשלב זה חצתה הקבוצה את קו 5,000 המנויים. במועדון הביעו אופטימיות כי בסופו של דבר יוכלו להגיע לכמות שהייתה בעונה שעברה, כ-7,800 מנויים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבר'ה רצים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והמאמן מביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully