וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גברה 0:1 על ריאל מורסיה

26.7.2012 / 21:35

שער בודד של מואנס דאבור בדקה ה-12 סייע לצהובים לסגור את מחנה האימון עם מאזן מושלם במשחק שנערך בגשם שוטף

אתר רשמי

צפו באימון מכבי תל אביב בספרד באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

אחרי שני טיולים קלילים במחנה האימון בלה מנגה, ספרד, במסגרתם הביסה מכבי תל אביב 0:8 את קארטחנה ו-0:7 את דפורטיבו מיינרה מהליגות הנמוכות, נתקלה מכבי תל אביב במשוכה הרבה יותר גבוהה היום (חמישי), בדמות ריאל מורסיה מהליגה השנייה. הצהובים עבדו קשה, אבל הצליחו לנצח 0:1 וסיימו את מחנה האימון עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות. 800 צופים חזו במשחק, אך קרוב לשליש מהם נמלטו מהגשם עוד במחצית הראשונה.

כהרגלם, נתנו אנשי הצוות המקצועי של מכבי תל אביב בראשותו של המאמן החדש אוסקר גרסיה, דקות לרוב שחקני הסגל, כאשר היחידים שהשלימו את מלוא 90 הדקות היו שני הזרים החדשים קרלוס וגונסאלו גרסיה, כמו גם רוברטו קולאוטי. גל אלברמן קיבל את סרט הקפטן, בעוד ששרן ייני פתח כמגן ימני. אלירן עטר, בן בן יאיר, אורי כהן ורפי דהן לא היו בסגל בשל פציעות. גיא חיימוב פתח בין הקורות וגילה יכולת טובה.

מכבי, שבשני המשחקים הראשונים כבשה כבר בדקה הראשונה, הגיעה גם הפעם למצב טוב לאחר שלוגסי השאיר לראדי, אך זה נהדף. בדקה ה-12 נכבש השער היחיד במשחק, שנערך תחת גשם עז, כאשר גונסאלו גרסיה העביר כדור רוחב ומואנס דאבור כבש משלושה מטרים. שער רביעי לחלוץ במחנה.

המשחק המשיך להיות שקול מאוד ושתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות, עד שבדקה ה-91 אבי סטרול הרחיק מהקו נגיחה של היריבה ומכבי הבטיחה את הניצחון.

גל אלברמן אמר לאתר הרשמי של מכבי: "אני שמח שניצחנו ותמיד כיף לנצח, למרות שהדגש פחות על התוצאה ויותר על האספקט הפיזי והטקטי. אנחנו עם הפנים קדימה למשחקי גביע הטוטו.

הקבוצה תקיים אימון בוקר ביום שישי ולאחריו תטוס מאליקנטה למדריד ומשם בטיסת המשך לישראל, כאשר היא צפויה לנחות בארץ ביום שבת לפנות בוקר.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב (ברק לוי, 74), קרלוס גרסיה, ריף פרץ (רועי קהת, 69), יואב זיו (רחמים צ'קול, 46), שרן ייני (עומר ורד, 73), משה לוגסי (אבי סטרול, 46), גל אלברמן (יגיל ביטון, 88), מהראן ראדי (רוסלן ברסקי, 59), גונסאלו גרסיה, מואנס דאבור (דור מיכה, 46), רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully