וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "נשארתי במכבי ת"א כדי להגשים שאיפות"

26.7.2012 / 12:40

קשר מכבי תל אביב סיפר בראיון על העבודה עם קרויף וגרסיה: "לכל אחד מאיתנו יש מה ללמוד מאנשים בסדר גודל כזה"

יח"צ - חד פעמי

צפו באימון מכבי תל אביב בספרד באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מכבי תל אביב עדיין נמצאת במחנה אימונים בספרד, ובינתיים נדמה שהכל הולך חלק לפי התוכניות של הצוות ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה. היום (חמישי) התקיים ראיון עם גל אלברמן ב'גוגל פלוס', ובו התייחס הקשר להכנות שעוברת הקבוצה לקראת תחילת העונה. שוב יש תחושה של אופטימיות, ואלברמן משוכנע שהפעם הצהובים יכולים לעמוד ביעדים שלהם.

"הצוות המקצועי נותן לנו הרבה כלים, אני מרגיש שיש לי הרבה מה ללמוד מהצוות החדש", סיפר אלברמן בתחילת הראיון. "באופן כללי הכל מעולה, הזמן עובר מהר ואנחנו נהנים מהעבודה. אנחנו מתקדמים לקראת המשחקים הרשמיים ומתכוננים אליהם, ואנחנו מחכים להתחלת העונה בקוצר רוח".

אלברמן נשאל איזו מכבי תל אביב תיראה השנה, והשיב: "קשה מאוד לדעת בשלב הזה איזו מכבי נראה, מה גם שהסגל לא הושלם במלואו. כולנו מלאים אופטימיות. גם בשנים הקודמות היינו מלאים אופטימיות והתאכזבנו. השנה אנחנו מאמינים שנפתח טוב. מה שיעשה את ההבדל העונה הוא שברגע שניתקל במשברים, נדע לצאת מהם. בשנים האחרונות היינו יוצאים מהמשברים חבולים. להערכתי זה יעשה את ההבדל. אם נדע להתוות דרך כך שלא נצא מהכלים, זה מה שיעשה את העונה מוצלחת".

אלברמן: "התקשורת שלנו די נוטה לשפוט מהר מדי ולזלזל מהר מדי"

אלברמן המשיך והתייחס למפתחות להצלחה העונה, ואמר: "אנחנו צריכים לשמור על איזון ועל דרך מסוימת. קשה להתייחס לסגל כי הוא עוד לא שלם. לגבי הצעירים, כולנו מודעים לרמת הכישרון שיש להם, אבל הם עדיין יצטרכו את העזרה של הוותיקים עם הניסיון כדי להסתדר עם המהמורות שיש בעונה כל כך ארוכה".

על השינוי שהביא הצוות החדש, הוסיף אלברמן: "זה בא לידי ביטוי בהמון מובנים, כמו משמעת, לוח זמנים, קוד לבוש ודברים נוספים, ומגיע עד לאימונים עצמם. החלוקה היא מאוד יפה מבחינת העבודה, כל אנשי הצוות פרוסים בכל החזיתות לנהל את העסק כמו שצריך. על פניו נראה שהדברים הולכים לכיוון חיובי, אבל אסור לנו להסתנוור ולחשוב שזה יעשה את העבודה, כי אנחנו השחקנים נצטרך להביא את התוצאות בכל שבוע. אנחנו מקווים שהכלים הללו יעזרו לנו".

על התהיות של כלי התקשורת לגבי סיכויי ההצלחה של הצהובים, הוסיף אלברמן: "התקשורת שלנו די נוטה לשפוט מהר מדי ולזלזל מהר מדי באנשים שהגיעו מהטופ של הכדורגל העולמי. מי אנחנו שנשפוט אותם לפני שנתנו להם הזדמנות? לכל אחד מאיתנו יש אך ורק מה ללמוד מאנשים בסדר גודל כזה שהגיעו לקחת חלק בפרויקט הזה. אם תהיה לנו סבלנות, לא ננסה להקדים את המאוחר ולא ניכנס לסחרור שנקרא תקשורת, אני בטוח שנגיע למטרות שלנו".

בסיום דבריו, הוסיף הקשר: "כל הגישה של הצוות המקצועי והשחקנים שנמצאים היא שאנחנו רוצים לרוץ חזק קדימה כדי להיות במקום שבו מכבי צריכה להיות - בטופ של הכדורגל הישראלי. גם בשנים עברו הובהר שזו המטרה, אני באופן אישי נמצא שנתיים במכבי תל אביב ולא הצלחתי להתמודד על התארים שרציתי ושאפתי, וזו הסיבה שגם רציתי להישאר. אני רוצה לקחת חלק באתגר הזה ואני מאוד מקווה שנצליח לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully