וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד: "רציתי להחזיר לקבוצה, אין מאושר ממני"

תהל אלון

25.7.2012 / 7:00

חלוץ קרית שמונה שהצטיין מול ז'ילינה לא שכח את הטעות מהמשחק הראשון. חלוץ יוחתם ביומיים הקרובים, גבאי לא ישוחרר

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

התפרצות שמחה אדירה לצד אנחת רווחה גדולה. כך ניתן לתאר את התחושות בקרב האלופה עירוני קרית שמונה לאחר הניצחון 0:2 על ז'ילינה שהעלה את הקבוצה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. השבוע האחרון מאז חזרתה של קרית שמונה לארץ מסלובקיה לווה בהמון מתח ודריכות בקרב השחקנים, אך יחד עם זאת עם המון אמונה שאפשר להעפיל שלב. אמונה שבאה היטב לידי ביטוי במשחק הגומלין המתוח.

במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהקהל, שספג בשבוע האחרון לא מעט ביקורת. כ-4200 אוהדים ליוו את האלופה בקרית אליעזר והעניקו לשחקנים דחיפה משמעותית ובעיקר השתיקו שוב את האמרה שמדובר באלופה בלי קהל. גם דובר הקבוצה עדי פרג' בחר לפרגן לקהל: "צריך להבין שזה לא פשוט להביא 4,000 אוהדים מעיר של 20 אלף תושבים עד חיפה. זאת כשלוקחים בחשבון שכל תושב קרית שמונה שהגיע למשחק היה צריך לוותר על חצי יום עבודה לפחות. הקהל נתן תצוגת עידוד מדהימה והוא חלק בלתי נפרד מההישג הזה. אנחנו גאים בהם".

כעת מצפה לקרית שמונה מפגש (הראשון כבר ברביעי הבא ב-19:30 בקרית אליעזר) מול נפטצ'י באקו ובמועדון מאמינים שבעזרת האופי והיכולת שגילו הכחולים, אפשר להמשיך לחלום על העפלת שלב נוסף.

עוד נודע כי בשל ההעפלה לשלב הבא, ביומיים הקרובים צפוי להגיע שחקן חיזוק משמעותי בתפקיד החלוץ. בקבוצה אומרים כי העסקה עדיין לא נסגרה סופית ומלמידה מהתרחשויות בעבר במועדון לא ממהרים להצהיר על הגעתו באופן רשמי.

בקבוצה ציינו לשבח את יכולתם של כל השחקנים, אך במיוחד את המגן אלעד גבאי שנבחר גם למצטיין של המשחק. במועדון הצפוני יודעים כי יכולתו המצוינת של גבאי תמשוך אליו הצעות מקבוצות באירופה ומאמינים כי השחקן יהיה מחוזר על ידי קבוצות שונות. למרות זאת דאג איזי שירצקי להבהיר אמש כי הוא לא מתכוון לשחרר את השחקן לשום מקום. בתוך כך, קיבלו שחקני האלופה יומיים חופש וביום שישי הם ישובו להתאמן ויחלו בהכנות לקראת המפגשים בשלב הבא.

המאמן גילי לנדאו התייחס לחלום של שלב הבתים ולמשחק הקרוב שיאלצו לעבור בדרך לשם: "כל דבר מתחיל בחלום, אבל צריך להיות איתנים עם בגרות נפשית. יש בקבוצה שרשרת מנהיגות טובה. לא הגענו למיצוי הפוטנציאל שלנו, אנחנו ניראה טוב יותר כאשר יצטרף שחקן או שניים, תהיה תחרות בריאה על ההרכב וזה יוסיף ליכולת של השחקנים".

מאמן עירוני קרית שמונה גילי לנדאו. ברני ארדוב
"לא הגענו למיצוי הופטנציאל שלנו". לנדאו/ברני ארדוב

אבוחצירא: "הוכחנו שאנחנו טובים יותר"

החלוץ שמעון אבוחצירא התייחס לתחושות לאחר הניצחון ואמר לוואלה! ספורט: "יש הרגשה טובה, היה כיף בסיום. היה לנו חשוב לעבור שלב ואני חושב שמגיע לשחקנים, לצוות, לבעלים ולאוהדים שלנו ליהנות מזה. הוכחנו שאנחנו טובים יותר ובאמת נתנו את הכל".

על ההחמצות הרבות במחצית הראשונה אמר החלוץ: "ניצול המצבים שלנו במחצית הראשונה לא היה טוב, לא היינו מדויקים, אבל אני שמח שהשערים נכנסו במחצית השנייה. החוכמה היא להיות סבלניים ואני שמח שזה מה שהיה".

לגבי היריבה הבאה אמר: "עוד לא התחלנו ללמוד אותם. אני בטוח שגילי וברק יכינו אותנו אליהם בצורה הכי טובה שאפשר. נראה וידאו שלהם ונתכונן אליהם כראוי. אני לא חושב רחוק מדי ועל שלבים קדימה, כרגע אני רוצה רק להצליח בשלב הבא ולעבור אותו".

חלוץ עירוני קרית שמונה שמעון אבוחצירא. אדריאן הרבשטיין
לא חושב רחוק מדי. אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

עאבד: "בטח שחולמים על שלב הבתים"

החלוץ אחמד עאבד, שכניסתו הביאה לשינוי חיובי במשחק, התייחס להרגשת הניצחון וליכולת האישית שלו: "קודם כל עמדנו בלחץ שהיה סביבנו. למרות ההחמצות הרבות במחצית הראשונה, הראינו אופי והצלחנו להבקיע בחלק האחרון של המחצית השנייה. האופי הזה אפיין אותו גם בעונה שעברה ואני שמח שאנחנו ממשיכים איתו גם העונה.

"באופן אישי האמנתי ורציתי לעשות את השינוי במשחק", אמר עאבד. "בשבוע שעבר הייתי אמור לשמור את הבלם שנגח את הגול ונתן לז'ילינה את הניצחון, השבוע רציתי להחזיר לקבוצה ואני שמח שזה קרה. אין מאושר ממני".

על הקבוצה האזרית שמחכה להם בסיבוב הבא אמר החלוץ: "אני מקווה שנמשיך את היכולת מהמשחק האחרון גם מולם, נצטרך להיות יותר מדויקים מול השער ולנצל את המצבים אליהם נגיע בכדי להכריע את התוצאה. שלב הבתים? אני חושב שחייבים להאמין, כי בלי להאמין אי אפשר לשחק כדורגל אז בטח שחולמים וחושבים על זה. כרגע המטרה היא לעבור את השלב הבא ולהתקדם צעד צעד".

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד (משמאל) חוגג שער עם סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
"האופי הזה אפיין אותנו גם בעונה שעברה". עאבד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully