וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "הסבלנות השתלמה והעתיד ורוד"

תהל אלון

24.7.2012 / 21:25

מאמן עירוני קרית שמונה חגג את הניצחון 0:2 על ז'ילינה והעלייה לסיבוב השלישי במוקדמות האלופות. גבאי: "שאפו ענק לכולם"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

עירוני קרית שמונה עלתה הערב (שלישי) לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת ישראל ניצחה 0:2 את ז'ילינה ומחקה את ההפסד 1:0 שספגה מאלופת סלובקיה לפני שבוע בחוץ. אחמד עאבד כבש את הראשון בדקה ה-70, שמעון אבוחצירא הכפיל כעבור שבע דקות וסידר לעירוני קרית שמונה מפגש עם אלופת אזרבייג'אן, נפטצ'י באקו, שסיימה ב-2:2 את משחקה מול זסטפוני הגאורגית ועלתה עם 2:5 בסיכום.

המשחק הראשון נגד נפטצ'י יתקיים ביום רביעי, 1 באוגוסט, באצטדיון קרית אליעזר וייפתח ב-19:30. הגומלין יתקיים ב-7 באוגוסט בבאקו.

מאמן עירוני קרית שמונה גילי לנדאו. ברני ארדוב
הישג נהדר לו ולקבוצה שלו. גילי לנדאו/ברני ארדוב

מאמן קרית שמונה גילי לנדאו אמר: "הגיע לנו. היה לנו חשוב להתחיל ברגל ימין, ושם המשחק זה משחק הסבלנות. ניסינו להכריע את המשחק ב-10 הדקות הראשונות אבל החצמנו. הגענו ל-5-6 הזדמנויות שבסוג משחקים כאלה זו כמות מכובדת, ובמחצית השניה המשכנו להניע את הכדור, שיחקנו דרך האגפים, ובסופו של דבר הסבלנות השתלמה.

"בשער הראשון הכל השתחרר. אני מרוצה, זה נותן לנו ביטחון ורוח גבית להמשך הדרך. קרית שמונה עושה סימנים טובים, לא מאבדת את חדוות היצירה, והעתיד הוא ורוד. נתכונן בצורה הכי טובה לקראת השלב הבא, יש לנו עוד הרבה לאן להשתפר, ואני בטוח שנשתפר. נישאר עם הרגליים על הקרקע".

על המחליפים, ובפרט על אחמד עאבד שהביא שינוי במשחק, אמר לנדאו: "תפקידם של שחקנים מחליפים להשפיע על המשחק, בעיקר בשלב מוקדם כזה של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה גדולה בצפון/ברני ארדוב

בעלי האלופה איזי שירצקי: "זה המשחק הכי חשוב שהיה לנו בהיסטוריה עד היום. שיחקנו טוב, וזה מה שמשמח. היינו צריכים לנצח וניצחנו, ועכשיו נתחיל מלחמה חדשה. השלב הבא הוא שלב מאוד חשוב, אם נעבור את השלב הבא, שיהיה קשה מאוד. יש לנו הרבה עבודה. אני מקווה שלקראת המשחק הבא, שעוד השבוע יגיע חלוץ. יש לנו הרבה מועמדים. כל הקבוצה שלנו ממשיכה כאן, והשמועות שיש בעיתונים פשוט לא נכונות".

מגן עירוני קרית שמונה אלעד גבאי הוסיף: "מגיעה מילה טובה לקהל שנתן לנו אנרגיות מטורפות. זה משחק של פעם בחיים, והייתי משאיר הכל על המגרש כדי שננצח. מגיע שאפו ענק לכל הצוות, ואין מאושר ממני. כולם אומרים שמגיע לנו, ואני מאוד שמח שעשינו את זה.

"היום עשינו קפיצת מדרגה, אנחנו לא רגילים לרמות האלה, למפעלים האירופאיים. לפני המשחק לא רציתי לחשוב על סיטואציה שלא נעבור, ויש פה קבוצה של גברים אחד-אחד, מהראשון ועד האחרון".

מאמן ז'ילינה פרנס אדלאר סיכם: "ניסינו לשחק את הכדורגל שלנו, אבל לא הצלחנו ואיבדנו כדורים פשוטים. אחרי הכל, לא היינו טובים מספיק. יכול להיות שהחום השפיע, אבל אני לא רוצה לדבר על מזג האוויר. זה לא תירוץ. לא הצגנו את הרמה הרגילה שלנו. קרית שמונה קבוצה טובה עם שחקנים מוכשרים ואני מאחל להם בהצלחה".

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שירצקי חוגג. ברני ארדוב
סוף סוף אפשר לנשום לרווחה. איזי שירצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully