וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "העונה אני רוצה שנשוב לאירופה"

23.7.2012 / 15:34

נשיא מכבי חיפה התכנס עם השחקנים במחנה האימונים ונשמע שבע רצון. "מרוצה מהמחויבות. רוצה שנתחרה על כל ההישגים"

בצל האירועים במחנה האימונים, בעלי מכבי חיפה יעקב שחר שוחח היום עם שחקני הקבוצה. הבעלים כינס אסיפה בה אמר לשחקנים: "כמועדון הישגי, נתחרה העונה על כל ההישגים. העונה אני רוצה שנשוב לאירופה. אני נמצא כאן יומיים ומרוצה מהאווירה מהאימונים מהמחויבות ומהמשחק אתמול. יש כאן בסיס טוב לתארים".

כזכור, אתמול עוד לפני הניצחון 0-2 על בשיטקאש, סיפרו גורמים במועדון כי הנשיא מאוכזב מאוד מהעובדה שפרשת תורג'מן וימפולסקי דלפה לתקשורת. אולם מאוחר יותר, לאחר הניצחון, דיווחו על רגיעה במחנה ואף קישרו זאת לנוכחות של הנשיא במלון אוסטריה.

במקביל למחנה האימונים, במועדון ממשיכים לפעול בשוק השחקנים. החלוץ שנמצא בעין הסערה, אלון תורג'מן, עשוי לסכם בקרוב בקבוצה. לאחרונה נחשף כי בית"ר נס טוברוק מחזיקה בכרטיסו של השחקן ואף יכולה להפסיק את ההסכם עם חיפה בתום כל עונה. תורג'מן, על כן, עשוי להיות מושאל לחיפאים, להם תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו בעתיד.

חלוץ אחר, מוחמד גדיר, מבוקש על ידי בני סכנין והפועל באר שבע, אולם הוא מעדיף לנסות ולצאת לשחק באירופה. לגדיר אין כרגע הצעה קונקרטית, אולי לאחר המחנה הוא יאיץ את הניסיונות לשחק מחוץ לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully