וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: תורג'מן וימפולסקי עוכבו ע"י משטרת זלצבורג

21.7.2012 / 21:28

המשטרה טענה כי החלוץ המיר כסף מזויף בבנק מקומי ותחקור את המקרה. משומר נפגע בראשו מכוס שהושלכה על גולסה

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לפני המחנה

שני שחקני מכבי חיפה, הקשר דלה ימפולסקי והחלוץ אלון תורג'מן עוכבו לתשאול על ידי משטרת זלצבורג. במשטרה טוענים כי תורג'מן המיר דולרים מזויפים וימפולסקי ששהה איתו במרכז העיר תושאל אף הוא. גורמים בקבוצה סיפרו הערב (שבת) כי תורג'מן התבקש להציג את הדרכון שלו, אך לאחר שטען כי לא נשא איתו את הדרכון, הסכים ימפולסקי להעביר את הדרכון שברשותו למשטרה.

השניים נלקחו לגביית עדות בתחנה המקומית בליווי הדובר דודו בזק, שסייע להם להיחלץ מהמקרה. תורג'מן סיפר לשחקנים בקבוצה כי אביו רכש עבורו את הדולרים אצל חלפן כספים. בעקבות הפרסום, מסר יהודה תורג'מן, אביו של השחקן, בתגובה: "הגעתי לחנות חומרי בניין באזור מגוריי ואדם שהגיע לשם הציע לי לפרוט דולרים. בהתחלה החלטתי לרכוש 100 דולר, אבל הוא הציע לי יותר ובתמימות החלטתי לפרוט יותר. בסופו של דבר, רכשתי אלף דולר, אותם העברתי לבני שנסע למחנה. בעקבות המקרה, החלטתי להגיש תלונה במשטרה וביום ראשון אגיע שוב לתחנה לצורך מתן עדות נוספת וזיהוי של החשוד. אני מקווה שיתפסו את אותו אדם בהקדם. אני מודה לדובר מכבי חיפה, דודו בזק, שסייע לבני ששהה במשטרה יחד עם דלה ימפולסקי".

ממכבי חיפה נמסר הערב בתגובה: "במהלך הסיור אתמול בעיר זלצבורג נכנס החלוץ אלון תורג'מן לבנק מקומי כדי להמיר דולרים ביורו. במהלך הבדיקה נמצאו כ-600 דולר זויפים. תורג'מן המופתע המתין במקום לשוטר מקומי שתשאל אותו. לתחנת המשטרה הגיע תורג'מן יחד עם דלה ימפולסקי ועם הדובר דודו בזק, כמתורגמן. שם הובהר לנו שמדובר בעדות. תורג'מן סיפר כי את הדולרים קיבל מאביו. הסיפור אומת ולאחר כמחצית השעה שוחרר השחקן. במועדון הבינו כי תורג'מן ואביו נפלו קורבן לרמאי בישראל והוגשה תלונה. בקבוצה חידדו את הנהלים לפדות כסף רק בבנקים מורשים בישראל. תורג'מן, חובה להבהיר, לא נעצר ולא עוכב אלא העניק עדות על מקור הכסף ואף לא נרשם לחובתו רישום פלילי. במועדון לא מתכוונים להעמידו לדין ומבינים כי נפל קורבן".

שחקני הקבוצה זכו אתמול ליום חופש וטיילו בעיר העתיקה בזלצבורג. מאוחר יותר שבה הקבוצה להתאמן תחת מזג אוויר סוער. שלומי אזולאי סבל ממתיחה וערך אימון קל, ו-ויאם עמאשה קיים אימון מלא. בקבוצה מרוצים מאוד מקצב ההחלמה של החלוץ שעשוי לשחק במשחק האחרון במחנה. כזכור, מחר (ראשון) תתמודד הקבוצה מול בשיקטאש ובשלישי היא תנעל את המחנה במשחק מול קייסריספור. במשחק ייבחן הקשר הליאטי לינאס פילבאיטיס.

משומר נחתך בראשו לאחר שנפגע מכוס שנזרקה על גולסה

הלילה התברר כי במהלך המחנה המגן אייל משומר נחתך בראשו כתוצאה מפגיעה מכוס שהושלכה לעברו במהלך ארוחה. בחיפה עדיין לא החליטו אם לעבור לסדר היום בעקבות המקרה לאחר שנטען כי הכוס נזרקה על ידי ימפולסקי לעברו של גולסה, שזרק כרית על חברו, ופגעה בטעות בראשו של המגן. שחקן בחיפה סיפר: "גולסה ומשומר צחקו ביניהם ודלה זרק כוס זכוכית לעברו. לפתע הכוס פגעה במשומר והוא נזקק לתפרים. אין ספק שמדובר באירוע לא נעים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully