וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בשיקטאש. פיליביאטיס שוחרר

22.7.2012 / 21:20

קטן (8) ועזרא (61) הבטיחו ניצחון נאה, עטר ויתר על הליטאי. על פרשת האגרטל: "זה היה בצחוק". על טואטחה: "מחזיק ממנו"

אחרי הניצחון על פריבראם הצ'כית, ההפסד לפלובדיב הבולגרית ופרשות האגרטל והחלפת הכסף, מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) את המשחק השלישי במחנה האימונים שלה באוסטריה. הירוקים ניצחו 0:2 את בשיקטאש הטורקית, ששיחקה בהרכב די חסר וללא כוכביה הוגו אלמיידה, ריקארדו קווארסמה וסימאו. הירוקים נהנו משערים של יניב קטן בדקה השמינית וחן עזרא בדקה ה-61.

סינטאיהו סלליך לא שותף במשחק, וללא קשר, בחיפה שוקלים להשאילו. כזכור, בני יהודה כבר הביעה עניין במסגרת עסקת אנדלובו.

לאחר המשחק החליט המאמן ראובן עטר לשחרר את הקשר הליטאי לינאס פילבאיטיס, מאחר שהוא מתמקד יותר בחלק ההתקפי, בעוד עטר מעדיף קשר אחורי שמתמקד בעבודת הגנה. בקבוצה עדיין לא ויתרו על ניקולס אלמדו, וינסו לגשר על הפערים הכספיים עם קבוצתו הארגנטינאית. ייתכן שבהמשך ינחת זר נוסף למבחנים, כשעטר בוחן מספר אופציות.

מכבי חיפה פתחה את המשחק מצוין וכבשה כאמור כבר בדקה השמינית. אייל גולסה הוכשל על סף הרחבה ויניב קטן בעט כדור חופשי מ-16 מטר היישר לחיבורים כדי לקבוע 0:1 מהיר. השער השני הגיע בדקה ה-61 ואחרי חילופים רבים שביצע ראובן עטר. אלון תורג'מן הכניס מסירת עומק מצוינת לחן עזרא, שעבר את אומוט קאיה ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:2.

הירוקים עלו בהרכב עם: ניר דוידוביץ', אייל משומר (עודד אלקיים, 69), אדין צוצאליץ' (איציק כהן, 87), אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן (טאלב טואטחה, 72), תמיר כהן (לינאס פיליביאטיס, 46), עידן ורד (דלה ימפולסקי, 46), אייל גולסה (רועי עטר, 73), יניב קטן (גוסטבו בוקולי, 62), חן עזרא, שלומי אזולאי (אלון תורג'מן, 46).

הרכב בשיקטאש: איברהים טוראמאן, אטינץ' נוקאן, רוברטו הילברט, אוגור בוראל, ולי קבלאק, אוגוז'אן אוזיקופ, מנואל פרננדש, אולצ'אי שהאן, מוסטפה פקטמק, מהמט אקיוז.

עטר: "מרוצה מאוד"

ראובן עטר אמר לאחר המשחק לספורט 1: "הנעת הכדור הייתה כמו שצריך, אני מאוד מרוצה מאיך שהקבוצה נראתה. לנצח 0:2 קבוצה כמו בשיקטאש זה יפה מאוד. אנחנו רוצים לשלוט בקצב המשחק, יש לנו הרבה שחקנים איכותיים עם יכולת אישית גבוהה. השחקנים הם קרי רוח ועם סגל כזה אפשר לעשות מעברים מסודרים.

"זה המשחק השלישי שלנו ואתמול הורדנו בעומס של האימונים כדי שהשחקנים יגיעו רעננים למשחק. היה חשוב לנו להראות את ההתקדמות ולראות שהדברים נראים בשטח כמו שצריך. אפשר היה לראות את ה-1-2-3-4. כל אחד עשה את העבודה שלו. כמובן שעוד צריכים להשתפר, אבל אני שמח שאוהדי מכבי חיפה ראו את הקבוצה במיטבה, והם יודעים למה לצפות".

על העובדה שמוחמד גדיר ביקש לעזוב, אמר עטר: "מוחמד גדיר ביקש להשתחרר ולשחק בקבוצה אחרת. יש לו מחשבה לצאת לחו"ל ומבחינתי מי שלא בא להיאבק על מקום בהרכב, יקבל את ברכת הדרך. אני רוצה שחקנים שמחכים על קצה הספסל ורוצים להיכנס. טאלב לא התחיל איתנו את האימונים, אבל הוא ייתן פייט טוב ואני מחזיק ממנו מאוד כשחקן".

על אירועי היום האחרון אמר המאמן: "אני קצת הופתעתי. היה ריב בין חמישה-שישה שחקנים. הם זרקו אחד על השני, אגרטל נזרק, נפתח טיפה הראש למשומר. לא קראתי להם לשיחה, זה היה בצחוק. אמנם בכותרות זה נראה יותר גרנדיוזי ומשהו לדבר עליו, אבל אני אפילו לא התייחסתי לזה. זה היה מעשה קונדס, כמו ריב של כריות. לא קראתי להם לבירור אפילו ואני לא חושב שהייתי צריך לעשות את זה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully