וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת העברת תורג'מן למכבי חיפה על סף סיכום

23.7.2012 / 9:56

צפוי לעבור כמושאל עם אופציה לרכישה עתידית. במועדון טוענים: הניצחון הוריד לחץ שנוצר בעקבות הפרסום על אירועי המחנה

אחרי חשיפת וואלה! ספורט בנוגע לחקירה של אלון תורג'מן ודלה ימפולסקי במשטרת זלצבורג וזריקת הכוס על אייל משומר, במכבי חיפה אמרו אתמול (ראשון) שהניצחון על בשיקטאש (0:2) הוריד לא מעט לחץ מראשי המועדון. כזכור, עוד לפני המשחק אתמול נרשמו חילופי האשמות במלון כתוצאה מפרסום הידיעה על פרטי החקירה והתקרית שהוגדרה כ"מינורית", אותה התבקשו לשמור בסוד. הקפטן יניב קטן היה מבין אלה שהרגיעו את הרוחות בניסיון להחזיר את המצב לקדמותו.

החלוץ אלון תורג'מן שרשם אתמול משחק מצוין שוחח עם ראשי המועדון בניסיון לברר האם החקירה הסתיימה באופן סופי. בחיפה הרגיעו את השחקן, שסיפר לחבריו כי חשש מאוד בחקירה, וכעץ הוא מקווה לשוב לישראל ללא עיכובים מיותרים. בינתיים, עסקת העברתו של החלוץ למכבי חיפה נמצאת על סף סיכום.

כזכור, לאחרונה נחשף כי טוברוק המחזיקה בכרטיסו של השחקן יכולה להפסיק את ההסכם בתום כל עונה, למרות שהוא חתום על חוזה לארבע שנים. ללא קשר לשיחות בנוגע לחידוש הסכם שיתוף הפעולה, השחקן יעבור, כנראה כשמושאל עם אופציה לרכישה עתידית. בידי טוברוק יישארו בכל מקרה אחוזים מהכרטיס במקרה כזה.

איזיקוביץ' אישר הבוקר: "סוכם כי תורג'מן ישחק במכבי חיפה. מתווה העסקה ייקבע סופית בימים הקרובים". מלבד תורג'מן, אייל גולסה וחן עזרא רשמו משחק מצוין בחלק הקדמי. בסיום המשחק אמר ראובן עטר כי הוא בונה על טאלב טואטחה, שהיה קרוב אתמול להבקעת שער. האחרון טרם חתם על הסיכום לשלוש שנים, ולאחר שישוב לארץ תתקיים פגישה בעניין. פ.צ קלן מעוניינת ותמשיך לעקוב אחר השחקן, אבל בחיפה מעוניינים שיישאר.

הבעיה המרכזית של ראובן עטר נותרה עמדת הקשר האחורי. כצפוי, המאמן שחרר אתמול את קשר נבחרת ליטא לינאס פילבאיטיס. כזכור, עטר שקל לוותר עליו עוד בסוף השבוע בגלל הנטיות ההתקפיות שלו והעובדה שהוא מחפש שחקן שמסוגל להתמקד בעבודת הגנה. סוכניו של הקשר ניקולאס אולמדו ממתינים להצעה מחודשת ממכבי חיפה. גם קובי מויאל עדיין מועמד, אבל המעבר יתבצע רק אם בית"ר ירושלים תתקשה להעמיד תקציב ללא מכירתו.

החלוץ מוחמד גדיר ששוחרר מבוקש על ידי בני סכנין (האופציה הריאלית) והפועל באר שבע, אבל מעדיף לנסות ולצאת כבר עכשיו לאירופה. כרגע אין לחלוץ הצעה קונקרטית, אבל לאחר המחנה הוא יאיץ את הניסיונות לשחק מחוץ לישראל. אם שלומי אזולאי לא ישוחרר, בני יהודה תנסה לצרף את גדיר במסגרת עסקת דינו אנדלובו, שיצטרף לקבוצה לאחר משחק הגומלין של בני יהודה בארמניה. כזכור, גם סינטאיהו סלליך נמצא בתוכניות של הזהובים ולפי דקות המשחק שלהם הוא זוכה במחנה נראה כי חיפה תשאילו לעונה נוספת. ויאם עמאשה ממשיך להגביר את קצב האימונים וייתכן שיקבל דקות ספורות מחר, במשחק הידידות מול קייסירספור.

חשיפת וואלה! ספורט: תורג'מן נחקר, כוס הושלכה ופגעה במשומר

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully