וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "יש מה לשפר, אבל מינסוטה יודעת מה אני שווה"

22.7.2012 / 20:41

ליאור אליהו חזר מליגת הקיץ והצטרף לאימוני הנבחרת: "מכבי מבינה את המצב". שיבק: "ידענו שכספי ואליהו יחזרו בכושר טוב"

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, שייפתחו באמצע אוגוסט. לאחר שבשבוע שעבר זכתה הנבחרת בטורניר הכנה באוקראינה, ההכנות של השחקנים של אריק שיבק העבירו הילוך נוסף הערב (ראשון). כזכור, הנבחרת תתמודד בבית מול סרביה, מונטנגרו, איסלנד, אסטוניה וסלובקיה.

פורוורד מכבי תל אביב ליאור אליהו הצטרף לאימונים, אך עדיין לא לקח בהם חלק פעיל. אליהו נחת אתמול בארץ לאחר שהשתתף בליגת הקיץ של ה-NBA במדי מינסוטה. באימון היום גם השתתף באופן חלקי קפטן הנבחרת ושחקן באיירן מינכן יותם הלפרין, שסובל מפציעה, אך עם זאת צפוי לצאת לטורניר הכנה באוסטריה אליו תצא הנבחרת ביום חמישי. גם פורוורד קליבלנד עומרי כספי נחת היום בצהריים בישראל ויצטרף לאימוני הנבחרת ביום שני.

"אני שמח שהנבחרת ניצחה בטורניר", אמר היום אליהו, "זה הישג שמבחינתי הוא משמעותי בדרך. אני שמח להגיע לנבחרת, עליתי למגרש והיה לי חיוך על הפנים. זה היה מתוכנן שאני אחזור ביום חמישי. רציתי את השקט שלי ולא דיברתי על ה-NBA".

ומה לגבי סיכוייו לשחק ב-NBA, אחרי ששיחק עם מינסוטה בליגת הקיץ בלאס וגאס? "המטרה שלהם הייתה לפגוש אותי באימונים", מסביר אליהו, "יש לי מה לשפר, אבל הם יודעים מי אני, ומשחק אחד או שניים בליגת הקיץ לא ישפיעו על קבלת חוזה או לא. אני מודה לאריק שנתן לי את האפשרות להישאר שם.

"בשורה התחתונה, אני עד ה-1 באוגוסט אמור להודיע למכבי אם אני מקבל חוזה. לא אמרו לי כלום, הם מודעים לעובדה הזאת. הסיטואציה שם לא הייתה פשוטה. אני מחכה לתשובה ואני מאמין שעד מחר בלילה שתיגמר ליגת הקיץ אני אקבל תשובה".

שיבק: "ידענו שכספי ואליהו יבואו בכושר מלאס וגאס"

מאמן הנבחרת אריק שיבק מספר על המצב במחנה. "חזרנו מאוקראינה אחרי שלושה משחקי אימון, יצא לנו טוב שהמשחק מול הנבחרת הטובה היה המשחק האחרון", הוא מספר, "שמנו לעצמנו בלוח הזמנים של האימונים נקודת מבחן: לשחק מול אוקראינה באוקראינה. זה נתן לנו מושג איפה אנחנו עומדים.

"אני שמח שניצחנו, אנחנו נבחרת תחרותית שרוצה לנצח, אני שמח ששיחקנו כמו ששיחקנו בדקות האחרונות. גם מבחינה קבוצתית השגנו את מה שרצינו, ומבחינה הגנתית פחות אחוזי קליעה. אנחנו בונים היררכיה בקבוצה, למרות שהיו חסרים לנו שחקנים מרכזיים. אלישי כדיר התחיל בחמישייה כי הוא המחליף של ליאור.

"דגן יבזורי וניצן חנוכי נתנו טורניר טוב מאוד מבחינתי, כי אנחנו מגיעים למסקנה שהגארדים הגדולים נותנים יתרון גדול. קשה לך לשחק עם הרבה גארדים קטנים על המגרש, אז זה משמח שניצן נתן טורניר טוב והראה שהזימון שלו הוכיח את עצמו.

"מחר עומרי וליאור מצטרפים לאימונים. כשהם נסעו ידענו שהם יבואו בכושר אישי טוב מבחינת כדורסל. נקדיש לזה זמן לשלב אותם מבחינה קבוצתית. הם שחקנים אינטליגנטיים ולא תהיה לנו בעיה לשלב אותם. יותם התחיל להתאמן היום בצורה מדורגת, ועד סוף השבוע הוא יהיה בפול גז. אמנם לא בשיא כושרו, אבל הוא עבד קשה. אנחנו אמורים לצאת לאוסטריה בהרכב מלא. יותם לא ישחק במשחק או שניים הראשונים".

שיבק גם התייחס להישג של נבחרת העתודה, שסיימה מקום שלישי בדרג ב' באליפות אירופה. "הדבר החשוב זה שחזרנו לדרג הראשון", אומר שיבק, "כמנהל האגף המקצועי, כשחתמתי שמתי לעצמי למטרה לחזור לדרג הראשון ולא שום דבר אחר. זאת הייתה תמונה יפה לראות, כשאני יושב עם הלפטופ ביום חמישי ומשדר לנבחרת את הפליי ביי פליי. כשעלינו כל הנבחרת השתוללה. אני הייתי מאושר כאחד שמכיר את שרון דרוקר הכי טוב מכולם. עברתי איתו הרבה מאוד שנים, אני לא זוכר אותו מאושר כמו שהוא היה באותו ערב. הייתי לידו כשהוא זכה ביול"ב, אבל הוא לא היה מאושר כמו בחמישי. טוב שעלינו וטוב שזכינו במדליה, והדבר הכי חשוב בנבחרת הזאת זה שאתה רואה שוב פעם שחקנים עם פוטנציאל לליגת העל ולנבחרת הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully