וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הפסידה בחצי גמר אליפות אירופה

למרות העלייה לדרג א', הנבחרת של שרון דרוקר נכנעה לצ'כיה החזקה 72:61. אור סולומון סיים עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים

קומו והריעו לנבחרת העתודה של ישראל שעשתה קמפיין גדול באליפות אירופה, אבל הערב (שבת) היא סיימה את דרכה בטורניר עם הפסד בחצי הגמר. כזכור, שלוש שנים לאחר שצנחה לדרג ב', הנבחרת של שרון דרוקר חזרה לדרג א' השבוע, ולמרות הנסיונות לזכות בטורניר שנערך בסופיה, היא נעצרה בחצי הגמר אחרי הפסד 72:61 לצ'כיה החזקה. ביום ראשון תמתין לה בולגריה בקרב על המקום השלישי ומדליית הארד.

אור סולומון שחקן נבחרת העתודה (מימין). לילך וייס, איגוד הכדורסל
משחק גדול שלו, קמפיין ענק. אור סולומון, הערב/איגוד הכדורסל, לילך וייס

מול צ'כיה שלא הפסידה באליפות, פתחה ישראל עם גיא לביא, בר טימור, אור סולומון, אור בלייזר ובן אלטיט בחמישייה. ישראל פתחה טוב והוליכה 2:8 אחרי שלוש דקות, אבל הצ'כים ירדו בסוף הרבע ביתרון 12:15. ברבע השני הצ'כים ניסו לברוח, אבל דאוסן וטימור השאירו את ישראל בעניינים ועד סיום המחצית צ'כיה הובילה 31:37.

שתי שלשות של הצ'כים בפתיחת הרבע השני סידרו להם יתרון עשר, אבל הנבחרת לא ויתרה ועם נקודות של סולומון ובלייזר ההפרש קוזז לשלוש בלבד, אך בכל זאת אל הרבע השלישי ירדה ישראל בפיגור 57:50. כל הנסיונות של הנבחרת של דרוקר לשנות את המומנטום ברבע האחרון לא צלחו. מרטין קריז הצ'כי החל לפתוח מבערים באמצע הרבע האחרון והגדיל ל-14, סולומון עוד הוריד את הפער מהקו להפרש חד ספרתי, אבל בסופו של דבר הצ'כים חגגו את הניצחון.

שרון דרוקר אמר בסיום: "מבחינה הגנתית דווקא עשינו עבודה לא רעה, אבל התקפית היה לנו קשה מולם. אין מה לבוא בטענות לבחורים, עשינו כל מה שאפשר. הייתה ירידת מתח טבעית, אבל מחר מול הבולגרים הביתיים עם הקהל שלהם, ננסה לבוא ולקחת את המקום השלישי ולסיים את הטורניר הארוך והמתיש הזה".

קלעו לישראל: אור סולומון 16 נקודות (15 ריבאונדים), בר טימור 15, אור בלייזר 11, שון דאוסן 9, בן אלטיט 6, גיא לביא 3, רם אליאספור 1. הרבו לצ'כיה: מרטין קריז ואונדריי בלבין 20 נקודות כל אחד.

בר טימור שחקן נבחרת העתודה. איגוד הכדורסל
התקשו מול הענקים הצ'כים. בר טימור/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully