וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "החלמתי, חזרתי לכושר, התכוננתי היטב"

22.7.2012 / 16:35

עומרי כספי חזר מארה"ב ויצטרף לחבריו לנבחרת אחרי שהיה עם קליבלנד. על ליאור אליהו: "מספיק טוב ומוכשר בשביל ה-NBA"

קובי אליהו

נבחרת ישראל בכדורסל ממשיכה בהכנותיה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, שיפתחו בחודש הבא והיום (ראשון), זכו הכחולים-לבנים של אריק שיבק לחיזוק משמעותי, בדמות שחקן ה-NBA היחיד שלהם עומרי כספי, שנחת בישראל ויצטרף לאימוני הנבחרת.

בעוד ישראל שיחקה בטורניר הכנה בשבוע החולף באוקראינה, שם קצרה שלושה ניצחונות על הנבחרת המקומית, כמו גם את רומניה ובלארוס, כספי היה במחנה הקיץ בלאס וגאס, שם התאמן עם קבוצתו קליבלנד, אך לא שיחק.

לגבי הכשירות הפיזית שלו אמר כספי: "הייתי עם הקבוצה בקליבלנד ובלאס וגאס בליגת הקיץ, וחזרתי לכושר. החלמתי מהניתוח שעברתי ביד וחזרתי להתאמן. אני חושב שזו הייתה ההכנה הכי טובה שיכולה הייתה להיות לנבחרת".

לגבי ליאור אליהו, אותו ראה בפעולה במדי מינסוטה בליגת הקיץ: "בדקות שהוא שיחק, ליאור היה טוב מאוד והוכיח את עצמו על המגרש, אני מאוד שמח בשבילו. בילינו קצת ביחד, אכלנו כמה פעמים ביחד. אני בטוח שיש לו מקום בליגה הזאת, הוא מספיק מוכשר ומספיק טוב".

לגבי ההכנות של הנבחרת למוקדמות היורובאסקט: "שמעתי שניצחנו בטורניר באוקראינה, ושאלכט טיוס משתלב יפה. יש לנו הגרלה קשה, כמו בכל שנה, ויהיה כיף, יהיה מעניין. ככה זה שצריך להתמודד עם נבחרות כמו סרביה ומונטנגרו, שאנחנו חייבים לנצח. צריך לעשות עוד קפיצה מדרגה קדימה כדי להתמודד איתן, ולהיות מוכנים לשאר הנבחרות".

עומרי כספי כדורסלן ישראלי. קובי אליהו
"צריך לעשות עוד קפיצה מדרגה קדימה כדי להתמודד עם סרביה ומונטנגרו". כספי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully