וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לא צריך לצאת מפרופורציות"

21.7.2012 / 15:14

שחקני הקבוצה ביקשו להרגיע את האופוריה לאחר ה-0:8 על קארטחנה: "זה לא היה מבחן רציני, את התוצאות נראה בהמשך"

יח"צ - חד פעמי

צפו באימון מכבי תל אביב בספרד באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שבת) אימון נוסף במסגרת המחנה בלה מאנגה, לאחר שאמש ערכה הקבוצה ניסוי כלים ראשון והביסה 0:8 את קבוצת קארטחנה, מהליגה החמישית בספרד. בתחילה תוכנן לקבוצה משחק נגד דפורטיבו מיניירה, אולם בסופו של דבר נדחה, כשבמקומו כאמור התקיים המשחק נגד הקבוצה מהליגה החמישית.

"זה תמיד טוב לנצח במשחק אימון, אבל חייבים לציין שזה לא היה מבחן רציני", אמר שחקן בקבוצה אחרי הנצחון אמש. "אנחנו רק בתחילת הדרך, וזה בסך הכל משחק אימון ראשון שלנו, כך שלא צריך לצאת מפרופורציה, אבל אנחנו עובדים מאוד קשה כאן במחנה ואת התוצאות נוכל לראות בהמשך", הוסיף השחקן.

למרות חולשת היריבה שכלל לא סיכנה אמש את שער הצהובים, הביעו בקבוצה שביעות רצון מהמשחק, כאשר כל שחקני הסגל שותפו במשחק. שלושת השוערים, גיא חיימוב, ברק לוי וספיר צלביאנסקי, עמדו בין הקורות 30 דקות כל אחד. שחקני השדה שיחקו 45 דקות והצוות המקצועי הירבה בחילופים לאורך כל המשחק. אלירן עטר ורוברטו קולאוטי כבשו צמד כל אחד, כאשר גם בן בן יאיר, רפי דהן, מואנס דאבור וגונסאלו גרסיה ברשימת הכובשים. דהן הוסיף גם שלושה בישולים. עומר ורד שמתאושש מפציעה לא שותף במשחק.

אלירן עטר התייחס למדים החדשים, אותם לבשו השחקנים לראשונה אמש במשחק ואמר לאתר הרשמי: "החולצות הרבה יותר אוויריות, קלות ונוחות מהעונה שעברה ולא פחות חשוב הן גם יפות יותר. אני מאמין שהאוהדים יהנו ללבוש אותן".

המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה, יערך בעוד שבועיים בדיוק, כאשר הצהובים יתארחו אצל הפועל תל אביב, במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully