וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב מחצה את קארטחנה 0:8

20.7.2012 / 21:21

בכורה נפלאה לגרסיה וקרויף מול הקבוצה מהליגה החמישית בספרד. צמדים לעטר וקולאוטי, 3 בישולים לדהן, 30 דק' לחיימוב

יח"צ - חד פעמי

צפו באימון מכבי תל אביב בספרד באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

תקופת אוסקר גרסיה וג'ורדי קרויף במכבי תל אביב יצאה הערב (שישי) לדרך ברגל ימין, ועוד איך ברגל ימין. הצהובים מחצו את קארטחנה, שירדה אשתקד לליגה החמישית בספרד, 0:8 במשחק ההכנה הראשון שלהם בלה מאנגה, ובהחלט השאירו טעם של עוד. ביום שני תפגוש מכבי תל אביב את סייזה, ואילו ביום חמישי תסיים את מחנה האימונים על אדמת ספרד, הפעם עם משחק מול מורסיה.

המאמן הספרדי העלה הערב בהרכב את השוער השלישי ספיר צלביאנסקי, כשגיא חיימוב שהוזכר כמועמד לעבור לא.א.ק לרנקה שיחק 30 דקות בהמשך. שאר ההרכב הראשון כלל את יואב זיו, ריף פרץ, שירן ייני, אורי כהן, רוסלאן ברסקי, משה לוגאסי, דיא סבע, דור מיכה, גונסאלו גרסיה ומואנס דאבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההרכב שהעלה אוסקר גרסיה הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גונסאלו גרסיה, משחקני הרכש הנוצצים ביותר של מכבי תל אביב בקיץ החולף, מצא את הרשת כבר בתום 45 שניות, כאשר ניצל בישול יפה של דיא סבע וקבע 0:1. דאבור היה אמון על השני בדקה ה-40 לאחר בישול של ריף פרץ, ובמחצית הוחלף על ידי רוברטו קולאוטי, כחלק מסדרת חילופים שביצע אוסקר גרסיה. החלוץ הארגנטינאי הוותיק החזיר למאמנו במהירות כאשר קבע 0:3 בדקה ה-47 הודות לבישול של מחליף נוסף, רועי קהת, ואילו 11 דקות לאחר מכן הגיע השער הרביעי, כשבן בן יאיר בעט למשקוף, ורפי דהן השתלט על הריבאונד ובעט מקרוב פנימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתיחה חלומית. גרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן יאיר היה מדויק יותר בדקה ה-67 כדי לקבוע 0:5, ואילו אלירן עטר, שעלה מהספסל בדקה ה-60, התכבד בצמד בדקות 70 ו-79 - הראשון אחרי בישול של דהן, השני מהנקודה הלבנה. את הדובדבן על הקצפת שם קולאוטי, שקבע בדקה ה-81 את תוצאת המשחק אחרי בישול נוסף של דהן המצוין. בכורה חלומית לקרויף וגרסיה, אולם מעניין יהיה לראות כיצד הצהובים יתפקדו מול קבוצות מעט חזקות יותר.

"אחרי אימון הבוקר, מטרת המשחק היתה לבדוק מספר דברים שעבדנו עליהם באימונים, והיה טוב לתת לשחקנים 45 דקות משחק", אמר אוסקר גרסיה לאתר הרשמי של המועדון עם תום המשחק.

גיא חיימוב בדרך לקפריסין?

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עלה מהספסל וכבש צמד מהיר. אלירן עטר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully