וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא מונפלייה: "זלאטן מעולם לא הרשים אותי"

לואי ניקולאן לא מתרגש מהגעת השבדי לסן ז'רמן: "אם היה לי כסף, הייתי מביא את רונאלדו". דז'קו מכחיש מגעים עם מילאן

מעברו של זלאטן איברהימוביץ' לפריס סן ז'רצן ממשיך לעורר הדים בצרפת. בעוד חלק מקבוצות הליג 1 חוששות כי הקבוצה מהבירה תשתלט לחלוטין על הליגה, דווקא נשיא האלופה מונפלייה, לואי ניקולאן, סיפר כי הוא לא התרגש מהגעתו של השבדי. הנשיא השערורייתי התבטא בזלזול נגד זלאטן וכינה אותו: 'קוקו', בהקשר לשערו הארוך: "אם היה לי כסף, הרבה כסף, לא הייתי לוקח את הקוקו. הייתי מביא את כריסטיאנו רונאלדו או מישהו כמוהו".

ניקולאן נשאל לגבי ההשתלבות של השבדי בליגה הצרפתית וענה: "אני לא יודע אם הוא יתקשה כאן. אם הוא כזה טוב כמו שכולם אומרים, לא יהיו לו בעיות. למרות זאת, הוא מעולם לא הרשים אותי. רונאלדו או מסי כן, אבל אני לא בטוח לגבי איברהימוביץ'".

כזכור, זלאטן חתן השבוע לשלוש שנים במדי פריס סן ז'רמן וזכה לשכר עתק של 14 מיליון יורו לעונה. הקבוצה הצרפתית שילמה תמורתו כ-20 מיליון יורו למילאן. "אני מודה לפריס סן ז'רמן וללאונרדו שהפכו את המעבר הזה לאפשרי. אני מודע לציפיות האדירות, אבל מאוד נרגש להגיע לפריס ולהיות חלק מהפרויקט המסקרן הזה. אני מקווה לכתוב את שמי בהיסטוריה של המועדון וליהנות מהצלחות ותארים רבים", אמר השבדי בטקס הצגתו.

בינתיים, מילאן ממשיכה לחפש חלוץ במקומו של השבדי והמועמדים שהוזכרו בימים האחרונים הם דמיאו הברזילאי, שסוכנו אישר מגעים עם הרוסונרי, אלסנדרו מאטרי ואדין דז'קו. "לא דיברתי עם מילאן", אמר הבוסני. "אני מתרכז רק במנצ'סטר סיטי ולא מתייחס לספקולציות בתקשורת במיוחד אם הן מגיעות מאנשים שלא קשורים אליי".

צפו בזלאטן מוצג כשחקן פריס סן ז'רמן

ארנון בן דרור צפה בטקס ההצגה ומדווח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully