וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "פריס סן ז'רמן היא העתיד"

עסקת הענק הושלמה והחלוץ שנרכש ממילאן חתם לשלוש שנים: "נרגש להצטרף לפרויקט". אל חלאיפי: "עכשיו יש לנו כוכב על"

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל.

עכשיו זה סופי, רשמי, מנוי וגמור: זלאטן איברהימוביץ' הפך לשחקן פריס סן ז'רמן. מועדון הפאר הודיע אחר הצהריים (רביעי) על החתמתו של החלוץ השבדי בן ה-30 לשלוש שנים ובשכר של כ-14 מיליון יורו, אחרי שנרכש תמורת 20 מיליון יורו ממילאן. זו אולי לא ההעברה הגדולה בתולדות הליגה הצרפתית, אך לבטח המרגשת והמשמעותית מכולן.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן (אמצע) עם המנהל הספורטיבי לאונרדו (ימין). Jacques Brinon, AP
היה שווה לחכות. זלאטן איברהימוביץ' בפריס/AP, Jacques Brinon

התקשורת הצרפתית יצאה מגדרה בסיקור עסקת הענק, אשר בראשיתה עבר טיאגו סילבה ממילאן תמורת 42 מיליון יורו, והשיא הגיע במסיבת העיתונאים הרשמית בה הוצג זלאטן. 60 אוהדים הגיעו לפארק דה פראנס, אך טקס ההצגה עצמו נערך בחדר התקשורת, כשלפני זלאטן הוצג הכישרון האיטלקי מרקו וראטי, שהגיע מפסקארה תמורת 12 מיליון יורו

"שלום לכולם, אני מצטער שנאלצתם לחכות לי", פתח השבדי את דבריו. "אני מודה לפריס סן ז'רמן וללאונרדו שהפכו את המעבר הזה לאפשרי. אני מודע לציפיות האדירות, אבל מאוד נרגש להגיע לפריס ולהיות חלק מהפרויקט המסקרן הזה. אני מקווה לכתוב את שמי בהיסטוריה של המועדון וליהנות מהצלחות ותארים רבים".

כאשר נשאל מדוע נפרד ממילאן, השיב איברהימוביץ': "למה עזבתי את מילאן? כי העתיד הוא כאן, בפריס סן ז'רמן. נבנית כאן קבוצת חלומות ואני רוצה להיות חלק ממנו. זה רק מתחיל. מהרגע הראשון האמנתי שהעסקה הזו תושלם. היו ימים מתוחים וזה לא ממש היה תלוי בי, אבל הכל נסגר ואני כאן כדי לשחק כדורגל. אני מחכה להתחיל. זו ליגה מאוד תחרותית וליל, מונפלייה וליון תיאבקנה איתנו על האליפות. אני בחרתי להגיע לכאן, זו לא הייתה החלטה של מילאן. אם אסיים פה את הקריירה? זה אפשרי, ימים יגידו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
- זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
התעניינות שיא מצד התקשורת. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

הנשיא נאסר אל חלאיפי, נציג חברת ההשקעות הקטארית QSI, אמר בדבריו: "אנחנו גאים להשלים את ההעברה הכי גדולה של הסופרסטאר זלאטן איברהימוביץ'. אנחנו מקווים להעמיד קבוצה תחרותית יחד איתו שתרוץ יפה בליגת האלופות. אני מאמין שהוא יוסיף רבות לפ.ס.ז' ולליג 1. קראתי שאומרים שחסר כוכב בעל שם עולמי בליגה. עכשיו אפשר להגיד שיש אחד כזה. אנחנו מאוד מרוצים ונרגשים מכך שזלאטן הצטרף אלינו".

לפני כן, כאמור, ישבו המנהל המקצועי לאונרדו והנשיא אל חלאיפי עם מרקו וראטי, אשר באיטליה כבר קיבל את הכינוי 'פירלו החדש'. הקשר בן ה-19 היה מאוד נרגש ואמר: "זה לא דבר שקורה כל יום, ששחקן צעיר כמוני מצטרף למועדון כל כף גדול. אני מקווה להחזיר למועדון על ההשקעה והאמון בי. לא יצא לי לדבר הרבה עם קרלו אנצ'לוטי כי זה היה בסך הכל אימון ראשון, אבל זה כבוד גדול עבורי שהוא בחר בי. אני רוצה להתקדם בפ.ס.ז' ולזכות בתארים. אני כאן כדי להראות למה אני מסוגל".

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. Jacques Brinon, AP
רוצה להחזיר על ההשקעה. מרקו וראטי/AP, Jacques Brinon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully