וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA שוקלים: ספונסרים על החולצות, מלחמה בצוללנים

כמו כן, דייויד סטרן הצהיר על חוקים חדשים בבדיקת הילוכים חוזרים. דוויט הווארד מבהיר עמדה, דניס רודמן בפגישה מרגשת

קומישינר ה-NBA דייויד סטרן הודיע הלילה (שישי) כי הוועד המנהל של הליגה עומד לאשר מספר חוקים חדשים: גם הוספת ספונסר על חולצות הקבוצות, וגם שינוי מספר חוקים בכל הנוגע לבחינת הילוכים חוזרים בטלוויזיה על שריקות שיפוט מעוררות מחלוקת.

סטרן דיווח לתקשורת אחרי הפגישה השנתית שהליגה עשויה להכניס כ-100 מיליון דולר נוספים כתוצאה מהוספת פרסומת סמלית על חולצות השחקנים, כשהוא מציין שהמודל עובד בכדורגל האירופאי. השינויים אמורים להתחיל מעונת 2013/14. "ההנחה היא שהקבוצות יזדקקו לזמן משמעותי כדי להחיל את השינוי", אמר אדם סילבר, עוזרו של סטרן, בנוגע לספונסר על החולצות, "א', כדי למכור את הזכויות. ב', בשביל לתת לאדידס זמן לייצר את החולצות החדשות".

כמו כן, דייויד סטרן התייחס לשינויים בנוגע לשימוש במצלמות הטלוויזיה: מעתה בכל שלב במשחק השופטים יוכלו לבדוק בהילוכים חוזרים חשד לעבירות בלתי ספורטיביות (flagrant fouls). "אם יש עבירה במתכוון, השופטים יוכלו לבחון אותה ולהחליט את החומרה שלה", אומר סטרן. כמו כן, מעתה בשתי הדקות האחרונות של המשחק אפשר גם יהיה לבדוק כשירות של חסימה.

שינוי מעניין נוסף עשוי להתבצע בספטמבר, כשהוועדה תתכנס ותדון במלחמה ב"פלופינג" (מה שקרוי "צוללנים" בשפת הכדורגל) ובעבירות הרחק מהכדור.

חדשות נוספות

* הסוכן של דוויט הווארד מכחיש את הדיווחים לפיהם השחקן הסכים להתחייב לחוזה ארוך טווח בלוס אנג'לס לייקרס במידה שיצטרף להוליוודים. "העמדה של דווייט נותרה ללא שינוי מאז סיום העונה: הוא מתעקש לנצל את מעמדו כשחקן חופשי בקיץ הבא, ללא קשר לאיזו קבוצה תצרף אותו בטרייד, כולל ברוקלין", אמר דן פייגן.

* קליבלנד, שמוזכרת כחוליה בטרייד שישלח את דוויט הווארד ללייקרס, דורשת הבטחה מאנדרו ביינום שאם יגיע לקאבס, יחתום על חוזה ארוך טווח.

* כוכב העבר דניס רודמן סיפר על הפגישה שלו עם אביו, לראשונה אחרי 42 שנה: "ניסיתי להיפגש איתו שנים, ואז פתאום אתמול בלילה, בום, פגשתי אותו. הייתי מאוד מאוד שמח ומאוד מופתע. הרגשתי באמת טוב, זו התחלה של משהו חדש". למר פילנדר רודמן יש 29 ילדים מ-16 נשים שונות.

* ג'רמי לין הוצג הלילה ביוסטון: "זה היה מסע מדהים, הרבה דברים שלא ציפיתי פתאום קרו לי, אני עדיין צריך להזכיר לעצמי מדי פעם שהכל אמיתי. זו ברכה אמיתית". לין גם נאלץ להסביר לתקשורת ביוסטון את הציטוטים לפיהם העדיף להישאר בניו יורק. "לא ידעתי בכלל אילו קבוצות מעוניינות בי", ניסה להסביר, "אבל כשקיבלתי את ההצעה מהרוקטס, מאוד התרגשתי". במקביל, בתקשורת האמריקאית מדווחים כי מאז שנודע שלין עובר ליוסטון, הערך של המניה של ניו יורק ניקס ירד ב-8.5 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully