וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ארה"ב מחצה את בריטניה 78:118

האמריקאיים נראו נפלא במשחק ההכנה השלישי שלהם לקראת האולימפיאדה. 19 נק' לכרמלו ודרון וויליאמס. צפו בתקציר

עקומת השיפור של נבחרת ארצות הברית לאולימפיאדה נמשכת. הערב (חמישי), במשחק הכנה ראשון על אדמת אירופה, מחצו שחקניו של מייק ששבסקי את בריטניה 78:118, ובכך סיימו מחנה אימונים בן שלושה ימים במנצ'סטר, אנגליה. המאמן שיתף את כל שחקני הסגל שלו באופן כמעט שווה, כשהשחקן ששיחק את כמות הדקות הנמוכה ביותר היה טייסון צ'נדלר (11 דקות), וזה ששיחק הכי הרבה היה קווין דוראנט (21 נקודות). בימים הקרובים תמריא ארצות הברית לספרד שם תקיים מחנה אימון נוסף במהלכו תפגוש את הנבחרת המקומית הנפלאה, וכן את נבחרת ארגנטינה, ואז באמת נוכל להעריך עד כמה ראויה חבורת השחקנים הנוכחית להיקרא "דרים טים".

צפו בתקציר המשחק, מאתר NBA.COM

בניגוד לצמד משחקי ההכנה הקודמים, הפעם ששבסקי פתח בחמישיה אחרת: כריס פול וכרמלו אנתוני ירדו לספסל, ואל קובי בריאנט, לברון ג'יימס וטייסון צ'נדלר הצטרפו הפעם דרון וויליאמס וקווין דוראנט. כוכב אוקלהומה סיטי פתח עם החטאת דאנק וליי-אפ קל, בריטניה נראתה טוב ונותרה צמודה, אולם עלייתם של ראסל ווסטברוק וכרמלו מהספסל סייעה לאמריקאים לפתוח מבערים ולרוץ ל-20:33 בתום הרבע הראשון.

מלו המשיך ביכולתו הטובה גם ברבע השני, דוראנט הצטרף אליו, וההגנה הלוחצת המצוינת של ארצות הברית הכריחה את בריטניה ללא פחות מ-15 איבודים במהלך המחצית הראשונה (!), שהסתיימה ב-37:55 לנבחרת של ששבסקי. 15 נקודות של לואל דנג ב-20 הדקות הראשונות לא הספיקו לבריטים, שראו את דרון וויליאמס תופר שתי שלשות רצופות בפתיחת המחצית הראשונה ומעלה את האמריקאים ל-41:65.

שחקן נבחרת ארצות הברית ראסל ווסטברוק מול שחקן נבחרת בריטניה נייט רנקינג. רויטרס
כרגיל, הוסיף המון אנרגיות מהספסל. ראסל ווסטברוק לפני נייט נרקינג/רויטרס

הפער צמח מדקה לדקה, קובי נראה פשוט מצוין, ועם העליה לרבע האחרון הוליכו האורחים 55:89. גם קווין לאב, ג'יימס הארדן ואנתוני דייויס הצטרפו לחגיגה, כאשר הרוקי המלהיב שבר את גבול 50 נקודות ההפרש עם סדרה של דאנקים נפלאים שנתנו ל-18 אלף הצופים ביציעים סיבה לקום מהכיסאות. זה נגמר בתבוסה ענקית לבריטים המסכנים, שלפחות זכו ליהנות מלא מעט היילייטס. גם זה משהו.

קלעו לארצות הברית: כרמלו אנתוני 19 (8 מ-10 מהשדה, 3 מ-5 ל-3), דרון וויליאמס 19 (7 מ-8 מהשדה, 5 מ-6 ל-3, 5 אסיסטים, 2 חטיפות), לברון ג'יימס 16 (7 מ-10 מהשדה, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), ראסל ווסטברוק 15, קווין דוראנט 13, אנתוני דייויס 11 (5 מ-7 מהשדה), ג'יימס הארדן 9, קווין לאב 6, קובי בריאנט 5, כריס פול 3, אנדרה איגודאלה 2, טייסון צ'נדלר שותף ולא קלע.

בלטו בבריטניה: לואל דנג 25 (7 מ-18 מהשדה, 5 איבודים), פופס מנסה בונסו 12 (9 ריבאונדים, 6 איבודים), אנדרו סליבאן 11.

קובי חושש כי ישללו לו את האזרחות במקרה ונבחרתו תפשל באולימפיאדה

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

שחקן נבחרת ארצות הברית קובי בריאנט מול שחקן נבחרת בריטניה מייק לנזלי. רויטרס
ועכשיו, לספרד. קובי בריאנט מול מייק לנזלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully