וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קיץ: 6 נקודות לליאור אליהו במדי מינסוטה

הפורוורד שיחק 11 דקות במדי הוולבס והוסיף עוד 2 ריבאונדים, אביו: "עד סוף החודש נדע". 10 נקודות ללנדסברג במדי הניקס

ליאור אליהו שוב קיבל הלילה (שישי) הזדמנות במדי מינסוטה בליגת הקיץ, ושיחק 11 דקות במדי הוולבס במשחקי המבחן. אחרי שבמשחק הראשון כלל לא שותף, ואחרי שבמשחק השני שיחק 11 דקות אבל סיים ללא נקודות, הפעם אליהו סיפק 6 נקודות, 2 כדורים חוזרים ואסיסט אחד. הפורוורד הישראלי סיים עם 3 מ-7 מהשדה, אבל החטיא את כל שלושת הניסיונות שלו מהקו, במשחק שבו מינסוטה ניצחה 65:78 את קליבלנד. עומרי כספי, שנמצא עם הקאבס, לא שותף במשחק.

כמו כן, אתמול לקח חלק אליהו במשחק אימון לא רשמי, מחוץ לליגת הקיץ, נגד דנבר (64:75 למינסוטה), שבו שיחק 18 דקות, קלע 12 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, ו-2 חסימות. אבנר אליהו, אביו של ליאור, סיפר ש"עד סוף החודש נדע לאן הדברים יתפתחו".

סילבן לנדסברג, שצפוי להצטרף למכבי תל אביב, שיחק הלילה במדי ניו יורק ניקס, וקלע במדיה 10 נקודות. לנדסברג שיחק 12 דקות, קלע 2 מ-2 מהשדה, הוסיף 6 מ-7 מהעונשין, וסיים את המשחק גם עם 2 כדורים חוזרים.

דרווין קיצ'ן, בשנה שעברה במכבי ראשון לציון והקיץ הוזכר כמועמד למכבי תל אביב, קלע 3 נקודות ב-26 דקות במדי דנבר, שהפסידה 99:86 לשארלוט. קיצ'ן (1 מ-6 מהשדה) הוסיף 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. ג'וש קרטר, אשתקד באשדוד, קלע 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully