וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף וגרסיה צפויים לצרף שוער זר

גיא חיימוב עשוי לעבור לקפריסין, בצוות המקצועי של הצהובים מחפשים אחר מועמד ראוי במקומו. הערב: משחק אימון ראשון

יח"צ - חד פעמי

צפו באימון מכבי תל אביב בספרד באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מכבי תל אביב תקיים הערב (שישי) את משחק האימון הראשון שלה לעונה זו, כאשר תשחק נגד דפורטיבו מניירה הספרדית במסגרת מחנה האימון שמקיימת הקבוצה בלה מאנגה שבספרד. זה יהיה למעשה ניסוי הכלים הראשון בעידן המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה, שכן עד כה ערכו השחקנים בעיקר אימוני כושר ותרגילי כוח, לצד עבודה טקטית שכללה הנעת כדור ומשחקונים פנימיים. בצוות המקצועי העדיפו שלא לקיים משחקי אימון בארץ טרם יציאת הקבוצה לספרד, והערב יוכלו קרויף וגרסיה להתרשם לראשונה משחקניהם, במשחק מול יריבה מהליגה הרביעית בספרד.

עד כה לא הגיע אף שחקן חדש למחנה האימון של הצהובים, אולם לוואלה! ספורט נודע כי קרויף וגרסיה ממשיכים בחיפושים אחר שוער זר ובלם זר נוסף לחיזוק הקבוצה. אמש פרסמנו כי א.א.ק לרנקה הקפריסאית, אותה מאמן רן בן שמעון, מעוניינת בשוער גיא חיימוב, ובמידה שבצוות המקצועי של הצהובים ימצאו שוער זר שיתאים לדרישות - עשוי חיימוב לקבל אישור לעבור ללרנקה, למרות שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון. חיימוב, ששיחק אצל בן שמעון בקרית שמונה, נמצא חזק מאוד על הכוונת של הקבוצה הקפריסאית, ומסתמן שמערכת היחסים הטובה בין קרויף ובן שמעון עשויה לסלול את דרכו של השוער הישראלי לקפריסין.

עד כה צורפו לסגל הקבוצה רק הקשר גונסאלו גרסיה, הבלם קרלוס גרסיה והקשר מהראן ראדי, אולם גורמים במועדון כבר אישרו לא פעם כי הסגל עוד יעבור שינויים עד לפתיחת משחקי ליגת העל, לקראת סוף חודש אוגוסט.

אמש זכו השחקנים לביקור של חוזה מאריה באקרו, קשר ברצלונה בעבר שזכה באליפות אירופה ב-91/92 כשחקן ומי שאימן בשנתיים האחרונות בלך פוזנאן הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully