וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו גרסיה: "יהיה קשה לשחק כמו ברצלונה"

16.7.2012 / 13:51

קשר מכבי ת"א מתכונן: "ננסה לחקות אותם בחלק מהדברים, אבל אין לנו את מסי, אינייסטה וצ'אבי. עדיין לא מרגיש לחץ"

קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שני) אימון בקרית שלום ולאחריו יצאה כל הקבוצה לשדה התעופה לקראת ההמראה למחנה האימון בלה מאנגה שבספרד. כל 26 השחקנים שנטלו חלק בשבוע האימונים האחרון, יצאו למחנה שיימשך 11 ימים ושבמסגרתו יקיימו הצהובים שלושה משחקי אימון.

החלוץ אלירן עטר, נטש את האימון בשל רגישות קלה במפשעה וערך טיפולים. גם המגן עומר ורד, שמחלים מפציעה בשרירי הבטן, קיים אימון חלקי בלבד. מאמן הכושר יוסי קקון עובד באופן אישי עם ברק יצחקי ולא ייצא למחנה. הנהלת המועדון מסרה היום שעד כה נמכרו כ-3,000 מנויים למשחקי הבית של הקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב דיא סבע. קובי אליהו
בדרך לספרד. דיא סבע ומכבי/קובי אליהו

הקשר, גונסאלו גרסיה, התראיין באריכות וסיפר על שיתוף הפעולה שלו עם ג'ורדי קרויף בשנה שעברה בא.א.ק לרנקה: "מחמיא לי שהוא הביא אותי לפה. הייתי מאוד מאושר בקפריסין והיו לי עוד אפשרויות באירופה, אבל ג'ורדי הציע לי לבוא. הוא שיתף אותי בתכניות שלו וסיפר לי על הצוות שיהיה איתו במכבי. מי המאמנים שהוא יביא ואת כל השאר. אהבתי את הרעיון. אני נמצא בכדורגל כבר השנים, בענף הזה אני בוטח ומאמין בלא יותר מ-10 אנשים וג'ורדי אחד מהם. הוא עמד לצידי ברגעים פחות נעימים שהיו לי בקפריסין והוציא ממני את המיטב. הוא עזר לי ועכשיו אני אנסה לעזור לו".

גונסאלו הוסיף על הג'נרל מנג'ר של הצהובים: "מהיום הראשון שהגעתי לקפריסין, ג'ורדי היה מאוד ישיר ומאוד אמיתי איתי. הוא בחור נחמד מאוד, אבל יודע גם להיות קשוח וחזק כשצריך. יש לו אישיות. הוא תמיד יגיד לך את מה שהוא חושב בצורה ישירה וזה מאוד חשוב לכל שחקן ולכל אדם".

הקשר ההתקפי בן ה-28, שנולד באורוגוואי ועבר לספרד כשהיה בן 14, התייחס גם למאמן הקבוצה אוסקר, ולכדורגל אותו האחרון ירצה להנחיל לקבוצה: "הוא מביא את הרעיונות מכל מיני מקומות, לא רק מברצלונה. ברור שהוא ינסה להביא סגנון דומה גם למכבי תל אביב, אבל יהיה בלתי אפשרי לשחק כמוהם. אין לנו את מסי, אינייסטה או צ'אבי. ננסה לחקות את השיטה לפחות בצורה חלקית. אני חושב שזה גם הרעיון של המאמנים והייתי רוצה שזה מה שיקרה. שנשחק מהר עם הכדור, בנגיעה אחת, עם תנועה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה. קובי אליהו
"אין לנו את מסי, אינייסטה וצ'אבי". גונסאלו/קובי אליהו

גונסאלו נשאל על הדרישות הגבוהות מהקבוצה השנה, כמו בכל שנה, והשיב: "כרגע אני לא מבין מה אומרים מסביב ואולי זה טוב. עדיין לא הרגשתי את הלחץ, אבל שמעתי שזה מועדון גדול עם הרבה מאוד לחץ וכנראה שאי אפשר לשנות את זה. כרגע צריך לעשות את המיטב ואז אנשים לא יהיו בלחץ או במתח.

"הגעתי לכאן בגלל שזה מועדון גדול, אחד מהגדולים בישראל. אני רוצה לזכות במשהו, אבל עדיין קשה להגיד עכשיו שנהיה אלופים כי ראינו את התוצאות בשנה שעברה והקבוצה הייתה רחוקה ממאבק האליפות. קשה לבוא ולעשות שינוי בזמן קצר. יש בישראל עוד קבוצות שעובדות קשה ואולי אנחנו כמה צעדים מאחור, אבל עם עבודה נכונה נוכל לשנות את זה. אני לא יודע מתי זה יקרה, אבל נקווה שזה יהיה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully