וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מדווחים: "מלחמת אזרחים" בפרמיירליג

זעם בקרב השחקנים השחורים על זיכויו של ג'ון טרי מהאשמות גזעניות, הבלם עשוי להיות מוחרם. פרדיננד תקף את אשלי קול

נמשכת המתיחות באנגליה בעקבות זיכויו של ג'ון טרי מההאשמות הגזעניות נגדו. כזכור, טרי, בלמה של צ'לסי, הואשם באמירות קשות נגד אנטון פרדיננד, שחקן ק.פ.ר, לאחר שמצלמות הטלוויזיה זיהו אותו מסנן קלות גזעניות. למרות זאת, טרי זוכה מכל אשמה.

"סאן" האנגלי כינה את המתיחות כ"מלחמת אזרחים", ומדווח שחלק מהשחקנים השחורים בליגה נפגשו ביניהם בניסיון לגבש עמדה מאוחדת בהתמודדות עם אפליה וגזענות. כמו כן, הועלתה אפשרות ששחקנים שחורים יסרבו ללחוץ את ידו של טרי בתחילת משחקי הפרמיירליג.

גם ריו פרדיננד, בלם מנצ'סטר יונייטד ואחיו של אנטון, הצית אתמול מחדש את המתיחות הגזענית באנגליה, אחרי שצייץ בטוויטר הערה מעליבה על אשלי קול. כזכור, קול העיד לטובת טרי במשפט.

פרדיננד כינה את קול ‘choc ice’ - ביטוי שמתאר אנשים שחורים שבוגדים בזהות שלהם. "נראה שאשלי קול הולך להיות ה‘choc ice’ שלהם", כתב פרדיננד, "אבל האמת היא שהוא תמיד היה מכור. שיתבייש". אחד מהעוקבים אחר פרדיננד בטוויטר דיווח על האמירות הפוגעניות שלו למשטרה. לאחר מכן הבלם מחק את הציוץ.

כזכור, במהלך המשפט, 18 משחקני צ'לסי בהווה ובעבר, כמו גם מאמן הבלוז בעבר ז'וזה מוריניו, נתנו עבורו הצהרות אופי. טרי טען לכל אורך הדרך כי לא השתמש במילים גזעניות וכי הוא רק הגיב על פרובוקציה של פרדיננד, שהזכיר לו את המקרה בו נתפס טרי לאחר ששכב עם אשתו של חברו לקבוצה לשעבר ווין ברידג'. "קראו לי בכל מיני כינויים ושמות במהלך הקריירה על המגרש ומחוצה לו, אבל מעולם לא האשימו אותי בהיותי גזען", אמר טרי, "מאשימים אותי בדברים שרחוקים מאוד מלהיות באופי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully