וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ג'ון טרי זוכה מכל אשמה במשפט הגזענות

בלם צ'לסי זוכה בבית המשפט, לאחר שהואשם בקריאות גזעניות באוקטובר שעבר לעברו של שחקן ק.פ.ר אנטון פרדיננד

ג'ון טרי יכול לנשום לרווחה. בלם צ'לסי, שהואשם בבית המשפט על ידי אוהד קווינס פארק ריינג'רס כי קילל בחודש אוקטובר האחרון בקללות גזעניות את בלם ק.פ.ר אנטון פרידננד, במהלך משחק בין הקבוצות בלופטוס רואד, נמצא לא אשם בתום משפטו, כך פסק היום (שישי) בית המשפט באנגליה אשר דן במקרה.

כזכור, בעיצומו של משחק ליגה בין הבלוז לק.פ.ר בעונה החולפת של הפרמיירליג, קלטו מצלמות הטלוויזיה את טרי מקלל את פרדיננד, אחיו של בלם מנצ'סטר יונייטד ריו. פרדיננד עצמו טען כי במהלך המשחק לא שמע כלל את הקללות לכיוונו ורק לאחריו הוא ראה את השידור בטלוויזיה. הוא החליט שלא להגיש תלונה, למרות ש"נפגע מאוד", כפי שסיפר במהלך המשפט, אך אוהד של הקבוצה היה זה שבחר להתלונן במשטרה כנגד טרי.

המשפט נידון בתקופה האחרונה וזכה לסיקור נרחב בממלכה, שכן תוצאותיו היו יכולות להשפיע על הקריירה של טרי. השאלה הגדולה הייתה האם טרי השתמש במילה הגזענית "שחור" לעבר פרדיננד. העונש באנגליה במקרה שכזה עומד על 2,500 ליש"ט קנס, לא הרבה במונחי השכר של טרי בצ'לסי, אך הרשעה פלילית הייתה פוגעת קשות ואולי אף מחסלת את הקריירה שלו.

היום כאמור, הוא נמצא זכאי, לאחר ש-18 משחקני צ'לסי בהווה ובעבר, כמו גם המאמן של הבלוז בעבר ז'וזה מוריניו, נתנו עבורו הצהרות אופי. טרי טען לכל אורך הדרך כי לא השתמש במילים גזעניות וכי הוא רק הגיב על פרובוקציה של פרדיננד, שהזכיר לו את המקרה בו נתפס טרי לאחר ששכב עם אשתו של חברו לקבוצה לשעבר ווין ברידג'. כזכור, טרי שיחק עם אנגליה ביורו החולף ואף זכה עם צ'לסי בליגת האלופות ובגביע האנגלי בעונה האחרונה.

למרות הזיכוי בבית המשפט, הסיפור עדיין לא נגמר, שכן עכשיו תצטרך ההתאחדות האנגלית, שידיה היו כבולות כל עוד התנהל משפט פלילי, להחליט אם לחקור את המקרה בעצמה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully