וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה: סרט הקפטן נלקח מג'ון טרי

ההתאחדות חששה: דחיית הדיון בקריאות הגזעניות לכאורה של הבלם עד יולי, תפגע בהכנות הנבחרת ליורו. מה יגיד קאפלו?

הכדורגל האנגלי כמרקחה: סרט הקפטן של נבחרת אנגליה נלקח הבוקר (שישי) מג'ון טרי בעקבות הפרשה במסגרתה הוא נחשד באמירות גזעניות כלפי בלם ק.פ.ר אנטון פרדיננד. יו"ר ההתאחדות לכדורגל המקומית, דייויד ברנסטיין, הודיע לטרי על ההחלטה בשיחת טלפון.

כזכור, באוקטובר האחרון טרי כביכול נתפס משמיע הערות גזעניות כלפי אנטון פרדיננד, אחיו של חברו לנבחרת במשך שנים ארוכות, ריו פרדיננד.

טרי יועמד לדין ביולי, אבל בהתאחדות לא המתינו. היו"ר ברנסטיין שוחח עם כמה מהחברים בה והדעה הרווחת הייתה שיש להפשיט מהבלם בן ה-31 את הסרט כבר עכשיו. היו"ר צפוי לשוחח על ההחלטה עם מאמן הנבחרת פאביו קאפלו במהלך סוף השבוע. המאמן האיטלקי נקט עד כה בעמדה לפיה עד שטרי לא יימצא אשם, הוא חף מפשע.

על פי הדיווחים באנגליה, חברי ההתאחדות חששו מהתגובה של קאפלו, אבל החליטו שהצעד חשוב מדי מכדי לדחות אותו. החשש של ההתאחדות היה שהדחייה של הדיון בעניינו של הבלם עד ל-9 ביולי, שבוע אחרי משחק הגמר של יורו 2012, תפגע בהכנות של הנבחרת אם הוא יישאר הקפטן.

טרי כבר הוזז מתפקידו כקפטן הנבחרת בפברואר 2010, אז בגלל פרשה שהתפוצצה ובמסגרתה התברר שהוא שכב עם בת זוגו של חברו לנבחרת ולצ'לסי לשעבר, ווין ברידג'. הוא הוחזר לתפקיד הקפטן כעבור 13 חודשים, כשקאפלו הבהיר שעונש של שנה הוא מספיק.

כל החדשות על ג'ון טרי ופרשת הקריאות הגזעניות

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully