וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד פלטון חוזר לניקס, ג'רמי לין בדרך החוצה?

ניו יורק השיבה את הרכז מפורטלנד ולא ברור אם תשווה את ההצעה על לינסניטי. איינג': "לא איבדו את ריי אלן, הוא עזב"

* דני איינג', הנשיא לענייני כדורסל של בוסטון סלטיקס, התייחס לחתימה של ריי אלן במיאמי. "אני לא מרגיש שאיבדנו את ריי, אני מרגיש שריי עזב אותנו למיאמי", הוא מתעקש, "אנחנו מעריכים את כל מה שהוא עשה למעננו. ניסינו להשאיר אותו, אבל הוא בחר לעבור למיאמי. אני מעריץ גדול שלו, ואסיר תודה לתרומה שלו, הוא תמיד יהיה חלק מהאליפות של 2008. אני לא חושב שהוא עזב בגלל סיבה אחת, זה מגוון של דברים, כולל הפיתוי של מיאמי. נשאיר את זה ככה". כזכור, בוסטון הודיעה אתמול על החתמתם של קווין גארנט, ברנדון באס וכריס ווילקוקס, כמו גם של ג'ף גרין וג'ייסון טרי.

* ניו יורק עשתה עסקה עם פורטלנד: הניקס צירפו את שני שחקני העבר של המועדון ריימונד פלטון וקורט תומאס, בעוד הבלייזרס מקבלים את דן גדזוריץ' וג'ארד ג'פריס. העסקה הזאת והצירוף של פלטון מגבירים את ההערכה שניו יורק לא תשווה את ההצעה על ג'רמי לין, שצפוי לחתום ביוסטון. מנגד, קולות אחרים בניו יורק מתעקשים שהניקס לא יוותרו על הגארד. לין צפוי להרוויח ביוסטון 25 מיליון דולר בשלוש שנים: 5 מיליון בעונה הראשונה, 5 מיליון בעונה השנייה, ו-14.8 מיליון בעונה השלישית. לא רע עבור שחקן שבשנה שעברה הרוויח 780 אלף דולר לעונה.

* הניקס אישרו שהם החליטו לא להשוות את ההצעה של טורונטו ראפטורס ללנדרי פילדס: 20 מיליון דולר לשלוש שנים.

* כצפוי, ניו אורלינס השוותה באופן רשמי את ההצעה שקיבל אריק גורדון מפיניקס, והשוטינג גארד יישאר בהורנטס ל-4 העונות הקרובות וירוויח 58 מיליון דולר.

* הלייקרס, שיקגו, פיניקס ודאלאס מעוניינת בשחקן החופשי של ממפיס, או ג'יי מאיו.

* ברנדן הייווד ששוחרר מדאלאס חתם לעונה בשארלוט תמורת 2 מיליון דולר.

* שיקגו לא החליטה להאריך את חוזהו של סי ג'יי ווטסון, ומי שניצלה זאת היא ברוקלין, שהגיעה לסיכום עם הרכז.

* דרקו מיליצ'יץ' שוחרר על ידי מינסוטה, ומבוקש על ידי בוסטון, ברוקלין והקליפרס.

* הטימברוולבס עשויים להגיש הצעה לרוני ברואר, שלא יישאר בשיקגו.

* קיירי אירווינג, רוקי השנה ב-NBA, שבר את ידו במהלך אימון עם קליבלנד. הוא צפוי לעבור ניתוח, ולהיעדר כ-6 עד 8 שבועות. הוא צפוי להיות כשיר לתחילת מחנה האימונים בספטמבר. "אני מאוכזב, אני חייב להיות יותר אחראי בכל הנוגע לבריאות שלי", הגיב אירווינג, "זה היה מטורף".

* ליגת קיץ: דרווין קיצ'ן, שחקן מכבי ראשון לציון בעונה החולפת, קלע 10 נקודות במדי דנבר, שהפסידה 95:74 לגולדן סטייט. קיצ'ן (5 מ-8 מהשדה) הוסיף 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות ב-26 דקות. ג'וש קרטר, שחקן מכבי אשדוד בעונה החולפת, קלע 6 נקודות לדנבר ב-11 דקות משחק (2 מ-3 מהשלוש), אך גם תרם 4 איבודים. פרנק רובינסון, שחקן הבקעה בעונה שעברה, קלע 3 נקודות לווריורס.

צפו באוהדי הלייקרס מקבלים את סטיב נאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully