וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קווין גארנט האריך את החוזה בשלוש שנים בבוסטון

הפורוורד (36) שרשם ממוצעים של 15.8 נק', 8.2 ריב' ו-2.9 אס' העונה, נשאר ירוק: "אני נרגש". גם באס ו-ווילקוקס נשארים

זה היה כבר די סגור במשך תקופה מסוימת, אבל הערב (שבת) זה הפך לרשמי: קווין גארנט האריך את חוזהו בבוסטון סלטיקס בשלוש שנים נוספות. בנוסף, הודיעו הסלטיקס כי הפורוורד ברנדון באס והסנטר-פורוורד כריס ווילקוקס חתמו על הארכת חוזיהם ויישארו אצל סגנית אלופת המזרח, שהפסידה בגמר למיאמי לאחר שבעה משחקים בסדרה מרתקת.

לגארנט בן ה-36 הייתה עונה מצוינת, בה הוא רשם ממוצעים של 15.8 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. הפורוורד המצוין, שסגר עונה חמישית בבוסטון, אמר לאחר החתימה: "אני יותר משמח ונרגש מאוד לחזור". נשיא הסלטיקס דני איינג' הוסיף: "אנחנו נרגשים ומאושרים מאוד שקווין ימשיך את הקריירה שלו בסלטיקס. קווין שינה לחלוטין את התרבות שלו מאז שהוא לבש את הגופיה של הסלטיקס והפך להיות כל מה שאנחנו מחפשים בשחקן סלטיקס". גארנט, שנבחר בעונת 2003/4 ל-MVP של העונה הסדירה, נבחר מאז 13 פעמים למשחק האולסטאר.

איינג' התייחס גם להחתמתו של ברנדון באס ואמר: "להחתים אותו על חוזה חדש הייתה חשיבות עליונה מבחינתנו מאז שהעונה נגמרה. ברנדון השתפר כשחקן בכל שנה שהוא עבר ב-NBA ואנחנו מאמינים שהטוב ביותר שלו עדיין לא הגיע". באס רשם העונה ממוצעים של 12.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully