וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי ארשבין: "פאביו קאפלו מונה למאמן רוסיה"

אלי גוטמן תתכונן. אנדריי ארשבין טוען שהפור נפל על האיטלקי בן ה-66: "מאחלים לו הצלחה". רוסיה תגיע לישראל בספטמבר

ההתאחדות לכדורגל של רוסיה עדיין לא הוציאה הודעה רשמית על זהות המאמן הבא של הנבחרת, אבל ייתכן שאנדריי ארשבין הקדים את דובריה, אחרי שהוא הכריז היום שפאביו קאפלו יהיה זה שיעמוד על הקווים. הכוכב הרוסי, שנחשב לכדורגלן רב ההשפעה ביותר היום בכדורגל המקומי, כתב באתר הרשמי שלו: "רוסיה מינתה מאמן - פאביו קאפלו. אנחנו מאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש".

כעת נשאלת השאלה האם ארשבין, שמעורה מאוד במתרחש במסדרונות ההתאחדות, צודק או שהוא הקדים את המאוחר והדבר לא סופי. הרי ההתאחדות הרוסית הודיעה שהיא צפויה לקיים סבב שיחות נוסף עם האיטלקי בן ה-66 בשבוע הקרוב, למרות שברוסיה דווח שסיכום כספי בין הצדדים כבר קיים.

קאפלו שהתפטר מנבחרת אנגליה בפברואר בעקבות פרשת ג'ון טרי וסרט הקפטן, נחת במוסקבה ביום חמישי האחרון ונפגש עם שר הספורט ויטלי מוטקו, ועם יו"ר ההתאחדות ניקיטה סימוניאן. מוטקו תיאר את הפגישה כ"פורייה", אבל ברוסיה דיווחו שהשיחות תסתיימנה ביום שלישי.

רוסיה תשחק בבית ו' של מוקדמות מונדיאל 2014 ביחד עם ישראל, פורטוגל, צפון אירלנד, אזרבייג'אן ולוקסמבורג. היא תפתח את הופעותיה עם משחק בית נגד צפון אירלנד ולאחר מכן תגיע למשחק חוץ נגד ישראל, באצטדיון רמת גן, ב-11 בספטמבר. המשחק השני בין הנבחרות יתקיים בספטמבר 2013.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully