וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פאביו קאפלו סיכם את תנאיו כמאמן רוסיה

האיטלקי הסכים לשכר של חמישה מיליון יורו לשנה, הביע נכונות להתגורר במדינה וקרוב לתפקיד. ב-11 בספטמבר הוא בר"ג?

אם לא יקרה דבר בלתי צפוי, פאביו קאפלו ימונה בשבוע הבא רשמית לתפקיד מאמן נבחרת רוסיה. האיטלקי בן ה-66 שוהה במוסקבה לשיחות רשמיות עם ההתאחדות הרוסית, שהוגדרו כפרודוקטיביות על ידי שר הספורט הרוסי ויטלי מוטקו. "אני חושב שהתרשמנו מאוד אחד מהשני", צוטט השר שגם חבר בוועד הפועל של פיפ"א ובעברו היה יו"ר ההתאחדות. "השיחות יימשכו. הזמן שלנו מוגבל ואני חושב שבתחילת השבוע ננקוב בשמו של המאמן החדש".

כזכור, ההתאחדות הרוסית פרסמה מוקדם יותר השבוע רשימה של 13 מאמנים המועמדים לתפקיד ביניהם: רפא בניטס, פפ גווארדיולה, הארי רדנאפ וקאפלו עצמו. אלא שברוסיה מדווחים כי האיטלקי הוא המועמד הבכיר והמגעים נמצאים בשלב מתקדם מאוד. העיתון "ספורט אקספרס" דיווח כי הצדדים סיכמו על שכר של חמישה מיליון יורו לשנה.

"אני חושב שקאפלו באמת מעוניים לעבוד ברוסיה", אמר יו"ר ההתאחדות ניקיטה סימוניאן. "הוא גם מוכן לעבור לגור ברוסיה בקביעות ולא לבוא לכמה ימים כל חודש. זה אומר הרבה על הכוונות שלו לעבוד כאן".

קאפלו התפטר בחודש פברואר מאימון נבחרת אנגליה אחרי קרוב לארבע שנים בתפקיד בשל סכסוך עם ההתאחדות האנגלית. לפני כן הדריך המאמן המעוטר את מילאן (שתי קדנציות), ריאל מדריד (שתי קדנציות), רומא ויובנטוס וברזומה שלו תשע אליפויות, כולל שני התארים שנשללו מיובנטוס בשל פרשת הקלצ'ופולי.

רוסיה, שהודחה בשלב הבתים של יורו 2012, מחפשת מחליף למאמן ההולנדי דיק אדבוקאט שהודיע עוד לפני הטורניר על עזיבתו לטובת משרת האימון בפ.ס.וו איינדהובן. רוסיה היא יריבת ישראל בבית ו' של מוקדמות המונדיאל והיא מתוכננת להגיע לאצטדיון רמת גן ב-11 בספטמבר השנה, במסגרת המחזור השני בבית.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully