וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד לנטס: 4 קבוצות, 10 שחקנים

בארה"ב טוענים שהטרייד הענק ששולח את הסנטר לברוקלין מתקרב. לקווין לאב מתחיל להימאס ממינסוטה: "רוצה לנצח"

עסקת העברת דוויט הווארד לברוקלין נטס ממשיכה להתקדם, והיא עשויה לכלול ארבע קבוצות ולמעלה מעשרה שחקנים. נדמה שהליגה כולה עומדת על הרגליים מהעסקה, כשההתפתחות האחרונה היא שהנטס גייסו קבוצה רביעית שתיקח ממנה את מרשון ברוקס עבור בחירת דראפט נוספת מאורלנדו, קבוצתו הנוכחית של הווארד.

כרגע מסתמן: דוויט הווארד, ג'ייסון ריצ'רדסון וארל קלארק יעברו לברוקלין; אורלנדו תקבל מנטס את ברוק לופז, דמיון ג'יימס, שלדון וויליאמס, ארמון ג'ונסון, לוק וולטון מקליבלנד ושלוש בחירות דראפט עתידיות; קליבלנד תקבל מאורלנדו את קוונטין ריצ'רדסון (מאורלנדו), סונדיאטה גיינס (מברוקלין), כריס האמפריז, ועוד בחירת סיבוב ראשון ו-3 מיליון דולר מהנטס. כרגע ברוקלין גם בשיחות עם לוס אנג'לס קליפרס בנוגע למרשון ברוקס.

עוד בליגה:

* קווין לאב אומנם חתם על הארכת חוזה במינסוטה, אבל מתחיל להימאס לו. בעודו מתכונן לאולימפיאדה עם נבחרת ארה"ב, הוא אומר: "הסבלנות שלי לא גבוהה. במיוחד כשאני מוקף פה בשחקנים גדולים, שלכולם יש סביבם בקבוצות שחקנים גדולים. זה קשה לראות את השחקנים האלה, צעירים ומבוגרים, שמדברים על הפלייאוף, ולי אין על מה לדבר. אם אני לא מגיע לפלייאוף בעונה הבאה, לא יודע מה אעשה. כמו כולם, אני רוצה לנצח".

* אינדיאנה מתעקשת לשמור על רוי היברט, והשוותה את ההצעה שהציעה לו פורטלנד כדי להשאיר אותו בשורות הפייסרס: 58 מיליון דולר לארבע שנים.

* דואן בלייר מצפה לעזוב את סן אנטוניו: "אני אוהב את הספרס, אבל יש לה הרבה שחקנים גדולים, הם מביאים עוד מישהו מעבר לים, אז איפה אני אמור להשתלב?".

* מנגד, סן אנטוניו הסכימה להחתים את דני גרין לחוזה לשלוש שנים, על 12 מיליון דולר.

* ניו יורק ניקס ממשיכה להצעיר את הסגל: מרכוס קאמבי יחתום על חוזה בקבוצה לשלוש שנים תמורת 13.2 מיליון דולר. יוסטון, מנגד, תקבל מהניקס את טוני גאגלס, הסנטר ג'רום ג'ורדן ואת ג'וש הרלסון.

* כמו כן, עוד כוכב עולה בתפוח הגדול: ג'יי-אר סמית צפוי להישאר בניקס, יחתום לשנתיים תמורת 2.8 מיליון דולר. גם סטיב נובאק צפוי להישאר בניו יורק, אחרי שסיכם לארבע שנים תמורת 15 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה התחת של טייסון צ'נדלר במגזין ESPN. סתם, שתראו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully