וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בבלייק גריפין גונב את ההצגה באימוני הדרים טים

כוכב הקליפרס סיפק דאנקים אדירים בפתיחת האימונים לקראת לונדון. קולאנג'לו: "אנחנו יותר מוכשרים ועמוקים מ-2008"

נבחרת הכדורסל של ארצות הברית ערכה כבר שני אימונים לקראת לונדון 2012, ואם לשפוט על פי מצב הרוח במחנה האמריקאי, נדמה כאילו קבוצת החלומות שגיבשו מייק ששבסקי וג'רי קולאנג'לו עשויה להיות מתמיד. "אני חושב שיש לנו פוטנציאל להיות טובים יותר מהנבחרת של בייג'ינג 2008", אמר ששבסקי במסיבת העיתונאים, "זו נבחרת יותר מגוונת. אמנם אין לנו סנטר, אבל לנבחרת ההיא לא היה את דוראנט ו-ווסטברוק, אז זו נבחרת שונה, ונראה אם היא תהיה טובה יותר".

נבחרת ארצות הברית כדורסל לאולאולימפיאדה. רויטרס
אכן, דרים טים/רויטרס

מנהל הנבחרת קולאנג'לו הוסיף והסביר: "אם מסתכלים על השחקנים שהיו איתנו בבייג'ינג, רובם היו בני 21-22. כעת הם בשיא הקריירה שלהם, כך שהם חזקים יותר, גדולים יותר, ושחקנים טובים יותר. יש לנו הרבה יותר עומק וכישרון מב-2008". כרמלו אנתוני סיכם: "עוד לא עשינו כלום, עדיין צריך להגיע ללונדון ולזכות בזהב, ורק אז נוכל לקבוע האם אנחנו טובים מהנבחרת של בייג'ינג".

אמש הכריזו ששבסקי וקולאנג'לו על הסגל הסופי, שכולל, כזכור, את קובי בריאנט (לוס אנג'לס לייקרס), ג'יימס הארדן (אוקלהומה סיטי ת'אנדר), כריס פול (לוס אנג'לס קליפרס), ראסל ווסטברוק (אוקלהומה סיטי ת'אנדר), דרון וויליאמס (ברוקלין נטס), כרמלו אנתוני (ניו יורק ניקס), קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי ת'אנדר), בלייק גריפין (לוס אנג'לס קליפרס), אנדרה איגודאלה (פילדלפיה 76'), לברון ג'יימס (מיאמי היט), קווין לאב (מינסוטה טימברוולבס) וטייסון צ'נדלר (ניו יורק ניקס).

עד הימים האחרונים לא היה ברור האם כוכב הקליפרס בלייק גריפין יהיה חלק מהסגל, אך אלוף הדאנקים הפנטסטי הצליח לפלס את דרכו פנימה לרשימה של קולאנג'לו וששבסקי, ובאימונים האחרונים הוא הראה מדוע, עם הצגה אופיינית של דאנקים למאות האוהדים שהגיעו לצפות בכוכבים, וגם לחבריו לנבחרת. הנה מספר קטעים משם:

נתחיל עם קליפ המאגד כמה מהקטעים היפים ביותר מהאימונים

אל דאגה, יש לנו את הדאנקים של בלייק גריפין גם עם הילוכים חוזרים

נו, אתם כבר מתרגשים לקראת המשחקים האולימפיים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully