וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג אוהדי ברצלונה: "ז'וזה מוריניו איים עלינו"

בעל ואישה שחזרו מירח דבש, טענו כי מאמן ריאל מדריד העליב אותם ואף הוסיף איום. בינתיים: מוריניו רוצה לצרף את אגר

גם בקיץ שקט עד כה אצל שתי הגדולות של ספרד, ז'וזה מוריניו ממשיך לעשות לא מעט רעש. אחרי שהואשם כי ניסה לפלג את נבחרת ספרד, נמצא כעת מאמן ריאל מדריד במרכזה של פרשיה אחרת, כאשר זוג אוהדים של ברצלונה טוענים כי העליב אותם ואף איים עליהם בשבוע שעבר.

הסיפור שנחשף באחת מתכניות הרדיו בקטלוניה, תואר בהרחבה גם בעיתון 'ספורט'. על פי טענות שני האוהדים, התקרית ארעה במהלך טיסתם ממיאמי לליסבון ב-4 ביולי. הזוג, אנה וצ'אבי, חזרו מירח הדבש שלהם, והאישה שהבחינה במוריניו צעקה לעברו: "קדימה בארסה".

"הוא לא שמע מה אמרתי, אבל אשתו סיפרה לו", טענה אנה בראיון ברדיו. "מוריניו חיכה לנו כשהגענו לשדה התעופה, עמד מולי, איים והעליב אותנו. החברים שלו לקחו אותו ואנחנו התרחקנו. הגעתי לטיסת ההמשך לברצלונה רועדת. נפגענו מאוד". מוריניו התרגש הרבה פחות מהאירוע, ולפי הדיווח המשיך בחופשתו כמתוכנן.

ובינתיים, גם כשמוריניו נופש, ריאל מדריד ממשיכה לחפש חיזוק. לוקה מודריץ' מאוד רוצה להצטרף, ולאחר החתמתו מתכננים הבלאנקוס לפנות לשם חדש ומפתיע במיוחד מהפרמיירליג - דניאל אגר. על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, הבלם הדני של ליברפול הוא האיש אותו ביקש מוריניו כחיזוק לחוליית ההגנה. אגר בן ה-27, שרשם 170 משחקים במדי ליברפול, עשוי להגיע במקום ריקרדו קרבאליו שצפוי לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully