וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה את אלביול, ריאל תסכים לשחררו?

האם שתי היריבות המושבעות בדרך לעסקה על הבלם? אביו של צ'אבי: "לקסיאס היו בעיות עם מוריניו בגלל חברותו עם צ'אבי"

האם ההעברה המעניינת של הקיץ תתבצע בין שתי היריבות המושבעות של הכדורגל הספרדי? ב'רקורד' הפורטוגלי מפרסמים הבוקר (רביעי) שבלם ריאל מדריד ראול אלביול נמצא על הכוונת של ברצלונה שמעוניינת לצרפו. על פי הדיווח, אלביול נמצא ברשימות של טיטו וילאנובה, אבל עדיין לא ברור האם עסקה כזו עשויה לצאת אל הפועל.

אלביול לא ממש זכה להזדמנויות מז'וזה מוריניו בעונה החולפת, אחרי שסרחיו ראמוס ופפה שיחקו ברוב הזמן במרכז ההגנה. אלביול עצמו חתום עד 2014, ואם הוא יעזוב, תידרש ברצלונה לשלם תמורתו 15 מיליון יורו, הסכום אותו שילמה ריאל כשצירפה אותו מוולנסיה. ב'מארקה' מיהרו לפרסם שמוריניו לא יסכים להעביר את אלביול.

בנושא אחר, אביו של צ'אבי התראיין ב'מארקה' וגילה: "לאיקר היו בעיות רבות עם מוריניו בגלל החברות שלו עם צ'אבי. הבעיות הללו הפכו להיות פומביות בעונה שעברה, וכולם יודעים מזה. לצ'אבי ואיקר אף פעם לא הייתה כוונה לסיים את החברות שלהם. אם זה לא היה צ'אבי, קסיאס ו-ויסנטה דל בוסקה, ספרד לא הייתה מגיעה כל כך רחוק. משחקי הקלאסיקו הובילו לרגעים קשים. יחסים בין שחקנים שאמורים להיות חברים הידרדרו. היו עניינים בין ארבלואה, צ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס לעומת השאר. ההתנהגות של חלק מהשחקנים לא הייתה מתאימה. למרבה המזל, איקר וצ'אבי התערבו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully