וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "אני רוצה לשחק רק בריאל מדריד"

הקשר הקרואטי של טוטנהאם ביקש מסוכניו לתת עדיפות מוחלטת לבלאנקוס, כשגם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי עדיין לא ויתרו

לקראת העונה המתקרבת ב'לה ליגה הספרדית', ריאל מדריד ניצבת בפני משימה הרבה יותר קשה מאשר בעונה שעברה. הפעם הבלאנקוס לא צריכים לקחת את תואר האליפות מברצלונה המעט שבעה, אלא להגן עליו מפני הקטאלנים השוחרים לטרף, שיחפשו נקמה.

לשם כך, בריאל עובדים קשה על חיזוק ומי שינחת כמעט בודאות בברנבאו בימים הקרובים הוא הקשר הקרואטי לוקה מודריץ'. הוא מבחינתו, כבר החליט על עתידו: "אני רוצה לשחק רק בריאל מדריד", הודיע מודריץ' לקבוצתו טוטנהאם לפני מספר שבועות ובכך דחה כל ניסיון של קבוצה אחרת להחתימו, כך טוענים הבוקר (שני) בספרד.

מודריץ' ביקש מסוכניו לתת לעסקת העברתו לריאל עדיפות מוחלטת והעסקה בין הצדדים כבר סגורה ומחכה למשא ומתן מוצלח בין שני המועדונים, כאשר ריאל אמורה להעביר לתרנגולים 40 מיליון יורו. ייתכן ומתווה העסקה ישנה מעט וריאל תעביר 35 מיליון ותוסיף את הבלם ריקרדו קרבאליו, שעשוי לפגוש מאמן בן ארצו, את הפורטוגלי אנדרה וילאש בואש, שיעמוד על הקווים בוויט הארט ליין בעונה הבאה. וילאש בואש מעוניין כרגע שהעסקה תכלול גם את נורי שאהין. יחד עם זאת טוענים הספרדים, כי מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי עדיין לא ויתרו על מודריץ'.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully