וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פונצ'ץ ומדוניאנין לא זומנו למבדקים

הקבוצה השלימה את סבב מבדקי הכושר, ללא הזרים שלא נמצאים בתכניות. דיא סבע וראדי התאמנו, קרלוס גרסיה הרשים

מכבי תל אביב המשיכה את היום (שישי) את סבב מבדקי הכושר לשחקני הקבוצה. 16 שחקנים שחולקו לשתי קבוצות של שמונה שחקנים כל אחת הופיעו לאימון, כאשר שמונת השחקנים שעברו אתמול את המבדקים לא נכחו הפעם במתחם בקרית שלום. מי שערך את אימון הבכורה בקבוצה הוא קשר הרכש מהראן ראדי, שסיכם את תנאיו, אך עדיין לא חתם רשמית על חוזה לשנתיים.

מלבד ראדי, התאמנו גם רוברטו קולאוטי, שרן ייני, אלי זיזוב, ריף פרץ, דיא סבע (שחזר מהשאלה בהפועל באר שבע), רוסלן ברסקי, אלירן עטר, משה לוגסי, יואב זיו, אבי סטרול, קרלוס גרסיה, רפי דהן, דור מיכה והשוערים ברק לוי וספיר צלביאנסקי מקבוצת הנוער. בלם הרכש קרלוס גרסיה נראה מצוין ובלט במבדקי הכושר כמו גם ריף פרץ, שהתאושש סופית מפציעה קשה שעבר בשנה שעברה.

מי שנמצאים בישראל, אך לא זומנו למבדקים הם הזרים רוברטו פונצ'ץ והאריס מדוניאנין שלא נמצאים בתוכנית המקצועיות של ג'ורדי קרויף ואסוקר גרסיה. גם מוסא קונאטה, שצפוי להיות מושאל, בשל העובדה שהוא מתכונן עם הנבחרת האולימפית של סנגל למשחקים האולימפיים בלונדון.

גם היום, קרויף נכח במתחם כאשר הוא לבוש בבגדים אזרחיים ולא נטל חלק פעיל באימון אותו העבירו המאמן אוסקר גרסיה, עוזריו ג'רארד אוטט וקובי אלפסי, כאשר מי שנותן את הטון באימון הוא הפיזיולוג והממונה על הכושר חואן חוזה טוריסו ויחד איתו נטלו חלק פעיל גם מאמני הכושר יוסי זיגדון ויוסי קקון. גם הסקאוט דומינגו מארין והמתורגמן פטריסיו סייג נכחו באימון.

שמונת השחקנים שלא התאמנו היום זומנו למבדקים נוספים ביום שבת ואילו 16 השחקנים שהתאמנו יערכו מבדקים נוספים ביום ראשון. אימון הפתיחה הרשמי בנוכחות הסגל המלא יתקיים ביום שני בקרית שלום.

גל אלברמן סיכם לשנתיים נוספות במכבי ת"א

הכירו את קרלוס גרסיה, בלם הרכש של הצהובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימון בכורה. ראדי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר אחרי חצי שנה. סבע עם ברסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפה משותפת. אוסקר גרסיה עם קרלוס גרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully