וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גל אלברמן סגר רשמית, קרויף מאושר

כצפוי, הקשר סיכם לשנתיים נוספות: "חדור מוטיבציה לעבוד עם הצוות החדש". המנהל המקצועי: "הוא יהיה גורם משמעותי"

עשרה אנשי צוות שעבדו עם שמונה שחקנים, כך נראה הבוקר (חמישי) האימון הראשון של מכבי תל אביב מודל 2012-13, על כר הדשא בקרית שלום. זה לא אימון הפתיחה הרישמי ויש לציין כי מדובר במבדקי כושר בלבד, עבור חלק מהשחקנים, כאשר החלק השני יגיע למבדקים רק מחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעזרים בינתיים במתורגמן. אוטט ואלפסי עם סייג/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף נכח במתחם, אולם היה לבוש בבגדים אזרחיים ולא היה מעורב באימון עצמו, בו נכחו המאמן אוסקר גרסיה, מאמן הכושר הספרדי חוזה חואן טוריסו, יחד עם יוסי זיגדון ויוסי קקון שממשיכים גם העונה. מאמן השוערים שורה אובארוב, עוזרי המאמן ג'רארד אאוטט קובי אלפסי, הסקאוט דומינגו מארין וכן שחקן העבר פטריסיו סייג ששיחק במכבי חיפה ובני יהודה שישמש כמתורגמן בשבועות הקרובים. בימים הקרובים יחלו קרויף וגרסיה בלימודי עברית, כדי להקל על התקשורת בינם ובין השחקנים, וכך גם שאר אנשי הצוות הזרים.

בין השחקנים שזומנו נכח גם גל אלברמן, שסיכם באופן רשמי לשנתיים נוספות בקבוצה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. "אני שמח שסיכמנו על שנתיים נוספות במועדון", אמר הקשר לאתר הרשמי של המועדון. "אני חדור מוטיבציה לקראת העבודה עם הצוות המקצועי החדש ומקווה להגיע להישגים במדי הקבוצה". קרויף אמר: "אני שמח שהגענו לסיכום עם אלברמן. אני מעריך מאוד את הגישה המקצועית של גל על המגרש ומחוצה לו - התנהלות שמשמשת דוגמא מצויינת לצעירים. אני מצפה מגל להוות גורם חשוב ומשמעותי בקבוצה".

שחקנים נוספים שנכחו באימון הם קשר הרכש הספרדי גונסאלו גרסיה, אורי כהן שחזר מהשאלה, רועי קהת, יגיל ביטון, מואנס דאבור, רחמים צ'קול והשוער גיא חיימוב שערכו את אימון הכושר הראשון של אימוני פתיחת העונה ובילו בעיקר בריצות, תרגילי זריזות וסיבולת לב ריאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מאמנים משחקנים. אימון הצהובים הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר הרכש מהראן ראדי, עבר אמש בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות והוא צפוי לחתום היום באופן רשמי על חוזהו בקבוצה. עומר ורד שמתאושש מפציעה ארוכה בשרירי הבטן, ערך טיפולים וצפוי להיות כשיר בעוד מספר שבועות. הקבוצה תצא למחנה איומן בספרד ב-16 ביולי, ובשלב זה הוחלט בצוות המקצועי שלא לקיים משחקי אימון בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully