וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גל אלברמן סיכם לשנתיים נוספות

19.6.2012 / 21:15

טיוטות חוזה כבר הוחלפו בין נציגיו של הקשר והצהובים. פערים קטנים בין רוברטו קולאוטי ואנורתוזיס, בקפריסין אופטימיים

זה היה באוויר בשבועות האחרונים, וכעת זה קרוב מאוד להיות רשמי: גל אלברמן סיכם על הארכת חוזהו לשנתיים נוספות במכבי תל אביב. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אלברמן היה היחיד מבין כל השחקנים שסיימו חוזה וקיבלו הצעה לחוזה חדש מהמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף. לאחר מגעים בין נציגו של הקשר אבי נמני, קרויף וג'ק אנגלידיס, הגיעו הצדדים לסיכום להארכת חוזהו של הקשר הוותיק בשנתיים נוספות. טיוטות החוזה כבר הוחלפו, והחתימה הרשמית היא עניין פורמלי בלבד.

העונה האחרונה לא היתה קלה עבור אלברמן, שיובש על הספסל בחציה הראשון. מאז הגעתו של ניר לוין קיבל אלברמן את חולצת ההרכב באופן קבוע והפך לאחד השחקנים היציבים של הצהובים אשתקד. בקבוצה סומכים על קישור אחורי שיורכב מאלברמן ומקשר אחורי זר שיוחתם בקרוב, כאשר גם בקרב האוהדים קיים קונצזנוס מלא לגבי הקשר הוותיק, שזוכה לאהדה רבה.

מי שצפוי לעזוב את המועדון הוא רוברטו קולאוטי. החלוץ ביקר במועדון אנורתוזיס הקפריסאי, קבוצתו של המאמן הישראלי רוני לוי, ומחזיק בהצעה הנעמדת בכ-250 אלף יורו. כזכור, גם במכבי תל אביב מציעים לשחקן פיצוי כספי בסכום זהה על מנת שיתיר את חוזהו באופן מיידי. בין החלוץ ואנורתוזיס קיימים פערים קטנים, אולם במועדון הקפריסאי מביעים אופטימיות לגבי העסקה ומצפים לתשובה סופית ב-48 השעות הקרובות.

מכבי תל אביב תחזור להתאמן ב-5 ביולי, וב-16 לחודש תמריא למחנה אימון בספרד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully