וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי אלבה: "אני בטוח שאסתגל במהירות ואצליח"

מגן נבחרת ספרד חתם באופן רשמי בברצלונה ונשמע מאושר: "זהו חודש מדהים עבורי". צפו בהצגתו של הרכש החדש

אימג'בנק GettyImages

לאחר שעזב את המועדון בגיל 16, השלים הערב (חמישי) ג'ורדי אלבה מעגל וחתם באופן רשמי בברצלונה לחמש שנים. סגנית האלופה הספרדית העבירה לולנסיה 14 מיליון יורו עבור המגן השמאלי של נבחרת ספרד, ובחוזהו הוכנס סעיף שחרור אסטרונומי בן 90 מיליון יורו. כ-10,000 אוהדים נלהבים הגיעו לצפות בהצגתו הרשמית של מגן נבחרת ספרד.

ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. Manu Fernandez, AP
סוגר מעגל. אלבה/AP, Manu Fernandez

"אני חוזר הביתה, בגלל זה אני כל כך שמח", אמר אחד השחקנים המצטיינים של יורו 2012 לאחר הצגתו הרשמית במועדון. "זה היה חודש מדהים עבורי, שיחקתי עם הנבחרת הכי טובה בעולם, עם השחקנים הכי טובים בעולם והאוהדים הכי טובים בעולם. זהו אתגר גדול עבורי ואעשה את הטוב ביותר שלי".

"עזבתי את המועדון בגיל צעיר, ולשמחתי קיבלתי הזדמנות נוספת, זה מאוד משמח", הוסיף אלבה, והבטיח כי לא תהיה לו שום בעיה להשתלב במכונה המשומנת של ברצלונה: "מלבד השחקנים מהנבחרת אני מכיר כאן הרבה שחקנים מקבוצות הנוער, שחקנים ששיחקתי איתם. אני בטוח שאסתגל במהירות ואצליח כאן". על שיתוף הפעולה עם ליאונל מסי אמר המגן המוכשר: "כשאתה משחק נגד ברצלונה ומסי, אתה ממש סובל. הוא פשוט הכי טוב שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקנה החדש של ברצלונה ג'ורדי אלבה. GettyImages
מאושר לחזור הביתה. אלבה/GettyImages

לפני שעזב את קבוצת הנערים של המועדון בגיל 16, שיחק אלבה לא מעט כחלוץ. האם טיטו וילאנובה ישתמש בו בתפקיד התקפי גם כעת? המגן השיב: "לברצלונה יש חלוצים טובים מאוד. במצבי חירום אוכל לשחק בהתקפה, אבל כרגע אני לא רואה את זה קורה. וילאנובה ואני שוחחנו אחרי גמר היורו והוא בירך אותי. אני כבר מחכה להתחיל לשחק עבורו, ואני בטוח שהוא יצליח לפחות כמו פפ גווארדיולה".

מאמנו של אלבה לשעבר: "אני בטוח שהוא יצליח בברצלונה"

המגן המוכשר נבחר לאחד מחמשת התגליות שלנו ביורו

האם ג'ורדי אלבה מתאים לברצלונה?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

צפו בהצגתו של ג'ורדי אלבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully