וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "אלבה מושלם לסגנון של ברצלונה"

בספרד מנתחים את מעברו של המגן המצטיין למדי בארסה. מאמנו בוולנסיה: "הוא מושלם לסגנון המשחק של ברצלונה"

החתמתו של מגן נבחרת ספרד, ג'ורדי אלבה בברצלונה, ממשיכה להעסיק את התקשורת בספרד ביום שלאחר זכייתה של הנבחרת המקומית ביורו. כזכור, לאחרונה הודיעה ברצלונה על החתמתו של אלבה לחמש עונות. עבור שירותיו של אלבה שילמה בארסה 14 מיליון אירו לקבוצתו הקודמת ולנסיה.

אונאי אמרי, מאמנו של אלבה בוולנסיה, שבעצמו עזב בתום העונה וחתם בספרטק מוסקבה, התראיין ל"אס" הספרדי והתייחס גם הוא למעברו המתוקשר של אלבה לקטאלוניה. "אלבה מוכן לכל אתגר. במדי ולנסיה והנבחרת הוא שיחק נגד המגנים הטובים בעולם והוא ממשיך להשתפר ממשחק למשחק", אמר אמרי.

אמרי חשף כי לא תיכנן מלכתחילה להציב את אלבה בעמדת המגן השמאלי, בה פרח ופרץ בסופו של דבר, אלא בנה עליו כקשר. "אלבה עבר תהליך: מלסרב לשחק כשחקן הגנה בהתחלה, כעת הוא לא מעוניין לשחק כקשר. החלטנו להציב את ג'ורדי בעמדת המגן השמאלי במשחק בליגת האלופות נגד ורדר ברמן, בעקבות פציעה של ברונו סלטור. הצבנו אותו בעמדת המגן השמאלי ושם הוא גם נשאר", סיפר.

"הקרדיט על ההתפוצצות שלו לאחרונה מגיעה אך ורק לו. זה הגיע, מעל הכול, בזכות היכולת שלו לעבוד והתשוקה לגדול וללמוד", המשיך אמרי לשבח את אלבה, שאף גדל במחלקת הנוער של ברצלונה, "לה-מאסיה".

האם אלבה מתאים לסגנון המשחק של ברצלונה הנוכחית? אמרי בטוח שהתשובה לכך חיובית. "סגנון המשחק של ברצלונה מושלם עבורו, משום שזו קבוצה שהמגנים בה תוקפים, והתקפה זו הרי החוזקה הגדולה של אלבה", הוסיף.

אלבה צפוי למלא את מקומו של אריק אבידל, מגנה הצרפתי של בארסה, שלקה במחלת כבד במהלך העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully