וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "רוצה להפוך מועדון גדול ליותר גדול"

5.7.2012 / 13:11

המאמן הישראלי הוצג במסע"ת בא.א.ק לרנקה: "יש עליי הרבה אחריות, אבל אני אוהב את זה". סגן הנשיא: "יש לו ניסיון ואיכות"

רן בן שמעון הוצג היום (חמישי) רשמית כמאמן א.א.ק לרנקה, לאחר שמוקדם יותר השבוע חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת במועדון הקפריסאי. מאמן האלופה כבר בנה צוות מקצועי ישראלי: איתי מרדכי ישמש כעוזרו, רון ציבלין יהיה מאמן הכושר וגם הפסיכולוג אלעד אשכנזי צפוי להצטרף.

"אני גאה לקחת את התפקיד בא.א.ק", פתח בן שמעון. "התוכנית שלנו היא להפוך את הקבוצה לחזקה יותר ולעשות שנה מוצלחת. אנחנו עובדים כדי ליצור קבוצה מלאת תשוקה שהאוהדים יהיו גאים בה. יש עליי הרבה אחריות, אבל אני אוהב את זה. אני מגיע למועדון גדול ורוצה להפוך אותו לגדול יותר.

סגן נשיא המועדון פיבוס סטברידיס הוסיף: "אנחנו מתרגשים מהבחירה בבן שמעון. הבאנו מאמן עם מנטאליות של ווינר ועכשיו ננסה להשיג את המטרות. התעכבנו בבחירה כדי לקחת החלטה טובה. לבן שמעון יש ניסיון ואיכות ואנחנו מקווים שנעשה יחד שנה טובה. רצינו מאמן שמתאים לפילוסופיה שלנו ובן שמעון הגיע להישגים גדולים בישראל למרות משאבים מוגבלים".

המנהל הספורטיבי קווין הופלנד אמר: "אני מברך את המאמן החדש. מוזר לי להיות מנהל ספורטיבי ולא שחקן, אבל אני מחכה לעשות את העבודה ולתת את הכל כמו שנתתי על המגרש. היה קשה לבחור מאמן והתקשורת הלחיצה אותנו. עם בן שמעון נבנה קבוצה טובה. המטרה היא להגיע לרביעייה הראשונה ולזכות בגביע. אני מקווה שתהיה לנו שנה של טובה של שיתוף פעולה וכבוד מהתקשורת ושנביא יחד תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully