וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון המריא להיפגש עם ראשי א.א.ק לרנקה

המאמן שזכה עם קרית שמונה באליפות הגיע הבוקר לאי והוא אחד משני המועמדים לאימון הקבוצה הקפריסאית אותה עזב ג'ורדי קרויף

מאמן עירוני קרית שמונה נמצא במגעים מתקדמים לאימון א.א.ק לרנקה הקפריסאית. בן שמעון נחת הבוקר (שני) בקפריסין ואמור להיפגש בהמשך היום עם ראשי המועדון, כאשר תנאיו הכספיים עדיין לא סגורים. עוד ידוע כי על הכוונת של א.א.ק מאמן נוסף, מנסוה ומבוגר יותר מבן שמעון, שאמור להגיע לאי מחר והמועדון יבחר בין השניים.

א.א.ק סיימה אשתקד במקום החמישי בקפריסין ובסיום העונה עזב המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף למכבי תל אביב והמאמן לאון ולמינגס, שהחליף במהלך העונה את טון קאנן, התפטר יחד איתו. קווין הופלנד, הבלם ההולנדי שפרש ממשחק, מונה למחליפו של קרויף ובתקופה האחרונה בדק רשימה ארוכה של מועמדים, בעיקר מהולנד. חלוץ העבר פטריק קלייברט ואנדריס יונקר סירבו לתפקיד וכעת לקבוצה מלרנקה שני מועמדים סופיים, אחד מהם כאמור הוא בן שמעון.

בן שמעון, 42, עזב הקיץ את קרית שמונה בטונים צורמים דווקא אחרי שהוביל אותה לאליפות היסטורית. בסך הכל אימן בן שמעון את הקבוצה הצפונית במשך שש עונות החל מ-2006, עם הפוגה של חצי עונה במכבי תל אביב ב-2008, בסיומה חזר לקרית שמונה ולא הצליח למנוע ממנה לרדת לליגה הלאומית. בן שמעון נשאר בתפקידו בעונה הבאה והחזיר את הקבוצה לליגת העל, ותוך שתי עונות זכה עימה באליפות ראשונה בתולדות המועדון.

כבר בחודש מרץ נודע כי בן שמעון לא ימשיך בקרית שמונה כשמאז הוא היה תחת מתקפה כבדה מצד בעלים איזי שרצקי. במהלך העונה שעברה הוזכר שמו של בן שמעון כמועמד להגיע לשורות אומוניה ניקוסיה, אך כעת נראה כי הכיוון יהיה הקבוצה מלרנקה, שלא תשחק בעונה הבאה במפעל אירופי. את א.א.ק, אגב, אימן בעבר גם ניר קלינגר.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully